Dålig uppdatering...

Japp jag vet Jennie Pennie Klang ;-)

Har dels inte haft tillgång till data och sen har jag väl inte vetat vad jag ska skriva om direkt...
Men det kommer, såsmåningom ;-)

Har iaf varit iväg på vår efterlängtade Stockholms tripp...
Åkte i fredags morse (för en vecka sen) o kom hem i söndags kväll...En hel helg utan Heily...Gick faktiskt hur bra som helst...Hon hade det bra hemma med pappa !

Resan upp till Stockholm var minst sagt, händelserik...hela helgen var händelserik.
Har aldrig varit med om så mycket hångel i mitt liv...(Pride festival)
Märktes att det var kärlek i luften...alla var som galna...så det passade oss ;-)

Mirella var åksjuk nästan hela vägen upp, stackarn...Becci körde sina shower igen och Murre var nog mest bara spänd över helgens kommande bravader :P

Var ute på fredags kvällen...Började på Stureplan för att sen sluta kvällen på en gay klubb i Gamla stan....
Där var folk som galna och vi var nog mest chockade vart vi hamnat men det var skoj....Give me my space... ;-)

En kille från London vad helt tagen över unisex toaletterna...
Vi hade ALDRIG sett nåt liknande heller... :-D

Lördagen var en enda jakt efter mos...;-)
Pride tåget, för att sen försöka få upp suget för utgång....Vilket var lätt för de flesta & mesta utom...tanten  ;-)
Nä Becci skojar bara....Stå du me din kofta på Stureplan och njut...jag älskar dej ändån <3

Vi hade iaf så galet roligt, var längesen jag skrattade så mycket åt de mest sjuka sakerna !
Så mycket men ändå lite hände !
Bara att komma iväg me dom människorna som är lika konstiga som jag var något utav det bästa !

Tack för en trevlig helg tjejer, nästa gång tar vi ny stad och nya tag...Bättre boende och mindre kläder och bättre väder !


Imorron vankas....jaaa...inflyttningsfest/kräftskiva !
Ska bli roligt så nu ska jag bränna klart mina skivor för att sen åka hem och fixa iordning de sista hemma...
Ska även hinnas med fredags middag med Annica plus Stefan alias babooon ass ;-)
O våra töser så klart!

12 dagar till mitt hjärta fyller ett år...Otroligt....
För två dagar sen var det exakt ett år sen hon var beräknad...då gick man ovetandes om att hon bestämt och alldeles snällt skulle stanna inne i magen 2 veckor till..Hon hade inte bråttom nånstans !
Men hon kom till slut...o gjorde mej till den lyckligaste människan på jorden !
Min fina lilla stora tjej.... <3

Kommentarer
Postat av: Jennie.K.

Håller med dig de e skönt att bara komma iväg å göra ngt ibland =) oavsett vad de är man gör..låter som ni hade kul de e huvudsaken =)..

2008-08-09 @ 00:59:34
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Helena

kul att du bloggat igen.. !!!

Ni har världens sötaste flicka..

2008-08-09 @ 11:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0