Fika :-)

Idag vaknade Heily vid 7:30, jag var något så sjukt trött. Kom i säng sen igår.
Tog ner henne från sängen så gick hon in på sitt rum och pillade och kom in med jämna mellan rum för att peta i min näsa och dra mej i håret osv.
Hon har blivit fixerad vid näsor på sista tiden, säger Nääna och pekar på ens näsa Helst ska hon köra upp halva handen och hon skrattar som bara den :-)

Hur som så ville hon komma upp í sängen igen efter en stund Vi bara låg och mös och snackade på vårt lilla vis. Så somnar hon om så sover vi till kl 10 :-O
Vet inte vad som hände men sjukt skönt var det !!!

Vid 12 kom Lisa Carola & lilla Tuva hit....snack, fika och sånt mys !

Har lämnat Heily hos Marita nu ikväll....Jag ska följa med Becci till Danmark imorron när hon ska till sin skola och fixa med ny praktik plats....o den lilla damen behöver lite upp piggning, och jag med :P
Så vad kan bli bättre än en hel dag !?


Känns skönt att det snart är dax för Spanien, en vecka tillsammans med mamma & pappa....ja & Fredrik & Heily med fö den delen !
Har kännt att jag inte haft så mycket tid med dom på sista tiden :-S
Vet att både mamma & pappa läser detta så.....Mammsi & pappsi ni är BÄST jag kommer snart så kan vi ha myskvällar igen och kramas....behöver kärlek :-D

Innan kunde jag ringa hem när jag bodde ensam och bara säga, jag behöver kärlek....så hade jag inte ringt en kväll ringde alltid pappa och bara, men linda behöver du inte kärlek.... =)

Åh vad jag längtar till Spanien...ska bli galet skönt....nästan så man vill börja packa redan för att det bara ska kännas nära...Men så mycket ska vi inte överdriva....7september...rätt snart ändån !!!

Nu ska jag se Sex and the city i sovrummet, jag skämtade med Freddan att jag ville se de i sovrummet...så går han upp på vinden Hämtar den lilla TVn och fixar och donar där uppe nu....(ska bara hämta upp min haka som föll ner i golvet)
Måste verkligen vara på bra humör, men han är rätt kär den lilla nissen ändån !!! <3


Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Moster Mita

Hej mamma...

Jag somanade först vid 21.30 men efter bara en kvart bestämde jag mig för att gå upp till moster igen. Mellan tja typ 22.00-23.30 låg jag på mosters mage och gosade. Vi små snackade och jag petade henne lite i både öronen och näsan. Vi låg och tittade på So you think you can dance och sen sa moster att hon ska lära mig vilken serie som är ballast. Sex and the city började men då blidde jag nannig på riktigt och kastade in handduken. En riktigt mys mys mys gos kväll har vi haft som du förstår. Moster sa även att jag var det finaste hon visste och att hon älskar mig mest av allt... Natti natti mamma, vi ses imorron!

2008-08-28 @ 00:11:16
Postat av: fredrik

hahah hmmm linda e jag rätt kär hmm ja vad gör man inte för att du ska bli glad=) ja det ska bli riktigt skönt o åka till spanien...ta det lungt bada o mysa me heily i stranden ...ja me dej me så klart.....hoppas det blir en drick kväll ute kanske hihi näää då det ska bara vi la familja som ska ha mysigt o ta igen allt som vi missa denna sommaren....hmm men ja du linda nu sitter jag här klockan 1924 o du e ej hemma får fixa mat du kommer väl snart ska juh åka o träna snart o gå ner lite till i vikt inför spanien-....ha det så bra alla som läser detta



via espania

2008-08-28 @ 19:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0