Fredag....

Denna fredag kväll blev minst sagt ointressant....
Har bara suttit hemma och gjort absolut ingenting.
Ingen dejt med Jerry blev det heller.
Freddan åkte iväg för att spendera helgen med innebandy laget i Vimmerby men kom hem lika snabbt igen.
Allt hade blivit inställt pga många avbokat.
Hmm kunde man inte ringt och sagt det lite tidigare...

Imorron är det iaf Takida som gäller...ska bli ruskigt trevligt.
Hoppas att det är fint väder !
Med min vanliga otur så kommer det pissregna... !

Har ÄNTLIGEN fixat Heilys pass nu så det kan hämtas nästa vecka...!

Har varit i harrie idag...var fruktansvärt osocial :-S
Förlåt la familia !
Jag var något vansinnigt trött så jag somnade på soffan strax efter jag kom dit :-S
Gick verkligen inte att hålla upp ögonen...
Tittade bara upp på mamma och sa med sån där barnslig tycka synd om mej röst:
-Mamma förlåt men jag är så trött idag....
Mammor är bra...dom vet lixsom när som ska tycka synd om en och dom bara vet en massa bra saker....
O det bästa av allt är jag har den bästaste mamman i världen....
O pappan med
O systrar med
O dotter med

Ja nu var jag lagom kärleksfull !

Blev varm i hjärtat när lillasyster berättade att mamma sovit i hennes säng och hållt om hela natten för hon varit ledsen, ledsen för saker man är ledsen över i tonåren !
Det är min familj det...i vått och torrt !

Iof har jag alltid varit den som skjutit iväg folket som vill krama om mej när jag varit ledsen.
Vilket jag vet är sårande...
Men nästa gång jag kramar så har jag denna förra kramen i åtanke !
=)

Fick sms av Jerry nyss...
Han saknade det kvinnliga sällskapet skrev han :P
Kanske borde kört en sväng till Lödde...
Men klockan e rätt mycket och jag ser ut som fan så jag tror jag avböjer !


Innervoices - Baby Girl

My love can never be erased
And you can never be replaced
Baby....

Babygirl why don`t you come back to me
Why don`t you love me anymore
Babygirl you know that I still care for you
You know I will love you forever more.

There are times when I kiss you godnight
I feel the love that we shared
I feel the joy inside
But I didn`t feel what you tried to hide.
And now you`re saying goodbye
Cause your feeling had died.
And all I can think about is you.
The way you say you love me too
And everytime I close my eyes I see your face.

My love can never be erased
And you can never be replaced
Baby....


Den låten är tokigt bra !!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0