Grattis min älskade Heily !!!

Idag blev min älskade och fina Heily 1år...
Är inte klokt hur snabbt detta året gått....Hon är så underbar.
Satt precis och pratade med Marita.
Hon är så klok, lilla Heily.
Hon förstod verkligen när alla kom att hon att hon ville sina nya fina saker....

Tittade igenom min förlossnings journal idag...Kollade de olika klockslagen, vad som hände för ett år sen.
Vi den här tiden var jag färdig sydd och jag tror vi fick in brickan nu med mackorna och pommack...
Det godatde jag nånsin ätit by the way.
Inte fått nåt i sej på över 2 dygn så kommer dom in med gudomliga mackor :-)

Idag 19:43 för exakt ett år sen såg hon dagens första ljus för första gången!

Dagen har varit i fullgång....städning och satt upp Heilys nya garderob och byrå...så det skulle va fint till familjen & mormor & morfar kom....
Hann med en runda på center syd...tog hål i öronen på lilla loppan ! Hon var så himla duktig...blev lite ledsen en snabbis sen fick hon en kanel giffel så var det glömt !
Nu är hon så fin så fin i sina rosa blomörhänge ;-)

Moa & Annica kom in här en sväng, så töserna fick äta glass och busa lite.
Hon fick en super söt Hello Kitty vagn och lite docksaker av dom *tack*


Sen kom de andra...ännu mer presenter....!
Heily smakade klopse för första gången, tysk maträtt som är fruktansvärt gott !
Ser dock rätt oaptitligt ut !


   

   

 


Kommentarer
Postat av: annica

sötaste lilla heily!!!

e så glad för dig!

puss annica o moa

2008-08-21 @ 09:01:16
URL: http://annicaomoa.blogg.se/
Postat av: Beccis

Jag glömde stora dagen:(

men hon e underbart söt som vanligt :)

världens sötaste 1:åring

Grattis i efterskott....puss puss

2008-08-21 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0