Har lovat Annica...

Ja, Annica tycker jag är för dålig på att skriva... ;-)
Så jag ska försöka bättra mej för din skull gumman, då får du lova mej att va lite mer social med mej...
Inte som du är nu din latmask :P:P


Denna dagen har erbjudit....hmm....absolut ingenting alls iprincip....så sjukt tråkigt väder så man har knappt kunnat vara ute....
Vilket resulterar i en uttråkad Linda, en uttråkad Fredrik och en uttråkad Heily och vi 3 då tillsammans är ingen kul kombination....
Vi försökte liva upp stämningen genom att gå över till grannarna för att ha nåt kul hittepå...men där var stämningen om möjligt lägre än inne hos oss :-)

Imorron får va mer händelserik känner jag, har en full tvåttkorg som bara väntar på mej, den lär ju inte tömma sej själv så enjoy Linda helt enkelt :-)


Gick Furulund rundan nu ikväll....alltid skönt...

På lördag ska jag Becci, Lonkan, Vonkan, Marita & Daniel till Helsingborg och se Takida....hoppas på fint väder...ska bli trevligt !

  Annica go crazy över singstar
 Ännu en crazy, Lotta 6 Annica ÄR släkt :-)

 Va tvungen o lägga in denna bilden, en pik till lillasyster Om du inte minns så är det killen me keps ;-)

 Alkohol och pussar hänger lixsom ihop

 En hög

 Cocktail Becci

 O ännu en bästis bild :-)

Kommentarer
Postat av: Moster Mita

Hahahahaha Grymt... Snygg PIIIIIIK!!!! Lonkan.... :P

2008-08-12 @ 23:34:39
Postat av: crazyangel

20e låter okey, bara fem dagar över tiden :P Vill inte bli igångsatt men en vecka hit och dit sa ja väll palla :)

2008-08-13 @ 11:28:10
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: annica

taaaaack=) nu blev jag glad när jag kikade in=) puss på sötaste grannen

2008-08-13 @ 21:01:37
URL: http://annicaomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0