Köpenhamn

Klockan ringde 06:20...jag fick verkligen tänka efter vad jag skulle göra idag...Är inte van vid att ställa klockan.
Vill inte ens tänka på hur det kommer va att börja jobba igen.
Inte för jag brukar ha problem med att komma upp på morgonen men att knappt ställt klockan de senaste 1½året är knappast dumt....

Hur som klyddade det som fan imorse....Igår när jag betalade räkningarna hade jag råkat trycka så det drogs från min konto istället för räkningskontot....så mitt konto var länsat minst sagt.
Apropå räkningar är det det största ångest momentet på hela månaden....!
Ja hur som fick jag köra hem igen och föra över pengar igen....vid det laget missade jag tåget så jag fick köra bil in till Malmö, och morgontrafiken på 108an och motorvägen är ju bara det sämsta och mest irriterande man kan vara med om på morgonen !

Började iaf med ett asgarv....kan bara säga att jag ännu en gång antagligen måste ha starkare styrka i mina linser...jag är totalt halvblind...Känns rätt lockande och veta att synen blir sämre varenda gång jag går dit...!
Får skola om Yoda till blindhund, hade nog varit rätt kärt ;-)

Ja hur som hamnade vi på tåget till Köpenhamn....fick sett Beccis skola...en trevlig sådan.
Träffade Christian Beck som är väl nån form av syo på den skolan...söt gubbe.
By the way så tror jag hälften av alla män i Danmark heter Christian och dom säger verkligen Chrrrriiistian med sjuk betoning på R:et.....Becci höll på att sätta i halsen när jag förklarade om mina tankar :-D

Blev även bankärende...shopping. Dock inte för mej ! Kors i taket och en guldstjärna i kanten minst sagt !
Satt på Ströget och bara snackade massa skit, tittade på folk...annorlunda folk.
Jag älskar människor som bara vågar vara annorlunda och ser verkligen freaky ut...därav jag verkligen avgudar mina vänner...Känns som ett ganska upprepande moment i den här bloggen.
Men på sista tiden har dom verkligen visat, om möjligt ännu mer än innan hur underbara dom är och att dom verkligen är där för mej ! Att vi ställer upp för varandra....

Vi är alla fruktansvärt olika...men det blir en bra kombination ändån...O alla accepterar varandras fel och brister och tar det med en klackspark att man inte alltid har samma åsikter och tankar...nästan alla iaf :-)

Fick sms av Becci imorse, ett sånt där gulligt sms som värmer lite extra...inget speciellt, inget känslosamt Bara sådär mitt i prick perfekt !

- Jag är vaken och på bussen. O jag tycker du är underbar som gör detta för min skull, o lite för din egen:P pusspuss

På tåget hem efter en del skrattande och faktiskt nåt ja man kan nog kalla det flörtande så hamnade vi i Malmö....
Åt kvällsmat och gick lite i stan innan jag begav mej till Furulund för att hämta Heily....
Min lilla loppa...varenda gång jag lämnat henne ifrån mej så inser jag hur stor hon blivit när jag hämtar henne. Hon kommer där gående mot mej och kallar mamma och skiner upp.
Vill pussas och man känner att hon kramar tillbaka !

Min lilla solstråle


Imorron fredag, MÅSTE ta tag i min tvättning, jag som i vanliga fall är galet pedantisk har släppt lite nu...måste hitta tillbaka till min form igen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0