La Familia

Var hela lördagen ute hos mamma & pappa....Jag & Heily cyklade hit redan vid 11 och vi är fortfarande kvar här...!
Blev grillning och vi såg Pearl Harbor, sen sov jag & loppan i moster Lonkans säng....

Min pappa är sjukt rolig.
Mamma har problem med sitt korsband i knät igen och pappa har ryggskott.

-Ähh du kan köra ner mej till Krutmöllan snart, man kan göra läppstift av min kropp :-D


-Hur träffades dom då?

Pappa: - Ja det var väl sånt där Ensam mamma söker balle


Han själv tycker inte alls han är rolig medans jag & mamma höll på att kissa på oss i varsin soffa ! :-)



Ska strax åka hemåt, Heily ska stanna här en stund så ska jag tvätta och fixa med Heilys alla kläder.
Är nåt galet tråkigt men så är det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0