Lödde...

Igår var ju verkligen hela dagen en enda ångest dag...
Regnade från jag vaknade tills jag gick & la mej i princip...
Hur som så ringde Jerry vid 19 tiden och tyckte jag skulle följa med bort till Johan en sväng....
Kände mej måttlig sugen eftersom han ringde och väckte mej när jag sov som bäst på soffan, sådär riktigt äckel lathet :-S
Blev iaf att vi bestämde att han skulle komma & hämta mej så vi bara skulle dit en sväng och säga hej.
Blev aningen längre & mer än så, kom inte hem förrän 14 idag...
Sjukt trevligt var det...Var iof bara lugnt med Jag Jerry Marcus Johan Henke & JP...kom lite annat folk som jag inte känner som kom & gick lite senare på natten....
Iof är jag van vid att lyssna på grabb snack, men att dom inte snackar om sex, fylla osv som vi tjejer gör är verkligen bullshit....
Jag tappade hakan ett par gånger när jag lyssnade på deras snack....händelserikt minst sagt :-D

Kvällen höjdpunkt var nog när jag följa med Marcus ut när han skulle röka....Piss regnade så han tyckte vi skulle sätta oss i Johans bil....sen började han sitt showande om Mc drive och Rasmus på Luffen så jag tappade andan av skratt.
Har EN HEL DEL ljudinspelningar på mobilen nu, för vi skulle ju absolut sjunga en truilutt och skicka till Becci...dom lär jag aldrig radera för det är precis såna saker som får en på bra humör, nog för det kan vara sjukt barnsligt men så länge det är kul så kan det kvitta :-)

Stereon gick varm på Takida igår...Marcus spelade gitarr till de mesta låtarna, den killen är så sjukt musikalisk och otroligt duktig...spelar vansinnigt bra och sjunger minst lika bra !
Har tjatat på om sen skolan att han skulle söka till Idol, för det hade garanterat gått bra !

Idag lär det inte hända allt för mycket, skönt det.
Imorron börjar Fredrik jobba igen så nu får jag inga härliga sovmorrnar då & då som jag fått på hans semester ibland....! :-)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska det städas här hemma, med 3 hundar och en liten Heily ser här ut som fan konstant !

Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0