Takida & Backyard babies...

Helt sjukt och galet var det igår....Var i helsingborg, sundspärla och såg Takida och Backyard babies...
Bilder kommer senare när jag lagt in dom på datan...
Blev en del bilder, mesta dels groupie (?) bilder....
Men de va e sjukt vad snygga människor kan bli på en scen med en gitarr i handen :-)
Stämningen var på topp och musiken var grym så ja det blev en väldans lyckad kväll !

En förjävla dyr hemresa hem sen, syster yster lägg till de på notan jag är skyldig dej sen ;-)

Becci lånade min soffa inatt, men imorse var hon försvunnen som vilket annat one night stand som helst :P


Sov fruktansvärt länge idag....gudomligt skönt !
=)

Slappade som attans, låg och kollade på OS gymnastiken, både damerna och herrarna. Man kan inte mer än sakna det när man ser deras volter och grejer !
Men när jag tänker tillbaka på alla skador och alla gånger man landar fel så man tror varenda ben i kroppen gått sönder eller när handlederna bara vill knäckas på mitten så saknar jag inte det lika mycket längre...

Men de e klart alla tävlingar var sjukt roligt och vara med om....
Tidiga morrnar när mamma flätar håret på en och sen iväg hela dagen..i de flesta fallen gick det ju riktigt bra för vårt lag....(lite sådär lagom skryt Annica :P)

Fick mejl för någon vecka sen från min gamla tränare om jag ville bli tränare till nån grupp i höst...kom på nu att jag glömt svara....vore rätt roligt iof !

Imorron är det bil besiktning som gäller...Har aldrig gjort de själv :-S
We will see hur det går....


Nu ska jag sätta mej i soffan en stund och glutta på TV tänkte jag....





Kommentarer
Postat av: Moster Mita

Förstår du nu varför jag springer på konsert så ofta...? =) Hur många frågor hann mammsen med mellan Gunnesbo o Kävlinge? Hon var snabb ur bilen, snacka om nyfiken.. ;) Pössar..

2008-08-17 @ 23:44:31
Postat av: Izza

Åh Takida är ju så jäkla bra =) Hoppas besiktningen gick igenom, så störigt när dem gnäller på en liten lampa el vise versa.. Ska du till Björka den 30:e? Nästan förbjudet att inte sticka dit när Lasse spelar ;) hihi.. ha de bra! Kram

2008-08-19 @ 09:57:48
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Beccis

Var e bilderna :P

annars kan jag bara säga....detta måste vi göra om :D

puss puss

2008-08-19 @ 11:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0