Thihi

Ville bara säga stort grattis till min underbara vän Becci...och här snackar vi inte födelsedagar.... ;-)


Back on track

=)


Har nyss varit ute en långrunda...Bäddade ner Heily i vagnen med kudde och mjukt att ligga på...
Fick en CHOCK....min sötnöt är så stor...
Hon får ju knappt plats och ligga ner i vagnen längre :-O

Hon kan så mycket och förstår så mycket nu....
Så fort man tar nåt i kylskåpet eller sätter igång ugnen så går hon runt och säger Mmmm :-)
När hon går med sin dockvagn så säger hon docka och går och hämtar dockan för hon vet precis vart hon ska lägga den...under täcket och allt ;-)
Hon pekar på TVn och säger titta
Hon säger massa ord...
Hon snackar massa som ingen förstår men det är ljud från henne ständigt....
Hon har kommit på att man kan springa nu, ser roligt ut för hon försöker verkligen att det ska gå fort och så fort man sätter igång musik dansar hon...
Min älskade lill skit !!!

Nu kom hon nyss förbi med sin väska som hon tar på armen precis som mamma ;-)



Pratade med Becci för en stund sen...Hon är galen....!

*mummel och massa stönande*
-Vänta lite du är i min mun.....

Men okeeej gumman det låter utmärkt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0