Ystad djurpark....

Där har man hållt till en hel del under skol tiden...Mamma, pappa, Lonkan & Heily var där igår....



Känner ni från min förra klass igen dessa här jävlarna??? :-D
Jag skrattade när jag såg bilderna dom tagit från deras dag i djurparken ;-)
När man skulle jaga in dom där svinen i hagarna, eller när Sallie skulle mata en med en äpplebit....fanskapet satte i halsen och alla bara vände ryggarna emot och bad till GUUD att den inte skulle dö så vi va tvungna och berätta för Ingemar vad som hänt :-D

   

   

   


Har spenderat dagen på center syd, jag Heily Marita & Oma...
Mys, Heily fick en del som vanligt ;-) Både nu och saker som hon ska få på onsdag nästa vecka !
1års dagen..... :-D

Imorron MÅSTE jag åka in till Lund och fixa heily pass...fattar inte varför jag skjuter upp de hela tiden...kommer alltid saker emellan men nu MÅSTE jag komma till skott....

Fredrik åker till Vimmerby imorron på träningsläger....Skickar man iväg den ena dit kommer den andra därifrån...*hihi syster nu fick du din pik* ;-)

Annica var här för en stund sen, hann skratta en runda...Vågar nog inte blogga om vad vi skratta åt ;-)

Känns tragisk när man tänker på att sommaren snart är över...Går mot mörkare tider...iof är jag nog en av de få människorna som ÄLSKAR hösten och vintern...Julen osv,,,
Tycker det är tok mysigt när alla höstkläder kommer och man kan klä på sej tjockare kläder...Dock kan regnet och rusket hålla sej borta...

Dock innan sommaren är slut ska vi hinna med att få en vecka nere i Spanien...det ser jag verkligen fram emot !
Ska bli galet skönt att komma iväg....
The end of the story ;-)

Nu ska jag o Marita smida vidare på våra planer, Ad Infinitium ;-)

Godnatt



Kommentarer
Postat av: Moster Mita

Du o dina pikar... Tänk om jag skulle sätta igång du... :p dÅ Hade du fått dett hett om öronen syster yster!

2008-08-15 @ 10:09:00
Postat av: crazyangel

åh va mysigt :) Jaa vi får väll se om de är på g eller om kroppen bara spelar ett spratt.. Just nu känns de väldigt lugnt.. :/

2008-08-15 @ 16:54:11
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0