Allt & ingenting...

Har skit tråkigt....är inte riktigt sov trött ännu, Heily nannar & Fredrik jobbar kväll...
Den karlen MÅSTE ta körkort....
Inatt fick jag hämta honom i Saxtorp 01:30 samma sak resten av vecan troligtvis...*gäsp*
Fast det var bara inatt jag skulle upp & jobba dagen efter och Heily sov hos Oma.
Har lagt tjocka åkpåsen i liggdelen från vagnen som jag får lyfta över Heily i när det är dax att köra...Hoppas hon inte vaknar och ska trilskas sen, men finns tyvärr inte så många andra alternativ.

Jobbat idag 9-45-18, inte tok lång dag men jag känner mej fortfarande ringrostig nu på Synsam efter att inte varit där på 2år nästan....Mycket nya rutiner och massa &göra...Men det är kul... !
Ont i ryggen och trött som fasen när man kommer hem.
Ska bli kul o komma igång på riktigt med jobbandet snart.
Ska by the way på arbets intervju imorron....hehe i Lund ;-)

Får hoppas att det går bra !!

Som alla andra oxå skriver om vaknade jag med igår morse av jordbävningen....Sa direkt till Freddan att det var en jordbävning och så sant så....

Men som många andra när man sett typ på aftonbladet osv.....visst det är inte vanligt med jordbävningar här i Sverige men att det var verkligen skrämmande och man ska gå runt & oroa sej för efterskalv känns väl lite överdrivet....men that just me =)


Funderar på om jag ska gå upp i sovrummet och se film....är små sugen på att se Heilys förlossning ;-)
Får bli att ta med mej näsdukarna upp :P
Har så svårt att förstå att det är samma lilla människa som nu pratar som bara den, som igår sa MIN MAMMA för första gången =)

Som tur var hörde Freddan det så nu har jag bevis...sååå söt =)

Skulle kunna va skönt och få sova ett par timmar innan Fredrik ringer...igår ringde han strax efter ett och gav över luren till hans kompis som skulle förklara vart jag skulle hämta honom...
Med lagom yrvaken röst och med en människa som jag inte känner mej HELT bekväm att prata med efter omständigheter....tja så hittade jag vägen dit :-D

Nu vaknas det att föda barn :P:P


Just det, jobbade med Lisa & Åsa idag....dom är lätt de bästa att jobba med...Lisa som jag umgås med en hel del privat som är 27år och Åsa som är hmm 40+ iaf som är den ballaste människan jag stött på på länge.
Hon är så rolig och man skrattar och kan skämta....är verkligen på samma nivå i många lägen.
I många andra lägen känner jag mej alltid så ung & oerfaren...
Typ som vissa andra jag jobbat med dom måste hela tiden påpeka att jag har barn och ett nästan 6års långt förhållande bakom mej....dom bara VAAA varför lever du inte livet och väntar med sånt....
Okeeej om NI måste ha en åsikt så ha den, men jag är inte intresserad utav att höra den.
Alla drömmer inte om att göra värsta karriären, för mej är sånt inte lika viktigt....visst vill jag ha ett välbetalt & trivsamt jobb, men jag trivs med så mycket mer än så.
O för alla är nte drömmen att leva livet och stadga sej när man är 30+....
För mej är drömmen kanske villa volvo vovve barn man & hela fadderullan.
Jag är NÖJD...det är väl ändå huvudsak ?

Lång parantes de där, men jag blir så irriterad på folk som tror att jag inte kan samma sak som man kan när man är 30-35....
När folk pratar me mej typ som...-De där var före din tid....Då slår jag tillbaka så får dom allt höra hur gamla dom själva är :P

Grejen med tex som Åsa, hon är bara så härlig och det är kul att jobba med folk man tycker om...
Som idag hade jag en kund som jag ska skicka grejer till på måndag när jag jobbar där nästa gång...
Skrev Linda fixar, måndag och hängde på väggen som vi brukar göra....
Hon går förbi och bara Linda fixar....Guud vad kul & se ditt där namn igen....=)


God natt !


Kommentarer
Postat av: Sara L =)

Aha, så de var såå du menade :o) Jag trodde först att folk jag kände osv läste min blogg och sen snokade på din!! haha..! Aja låt som snoka, ingen har ett perfekt liv, så säger jag! Fast att man inte kan erkänna de.. Och de är du ju stark som gör till mig till och med, som känner varandra såå lite egentligen.. Aja, Jimmy har osså alltid gillat HBG men jag vägrar flytta dit! hehe.. Gillar Kävlinge alltför mkt! Är svag för denna håla, och de kommer jag alltid att var!! hehe :o) KRAMAR!

2008-12-17 @ 22:37:50
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: pappa fredrik

nädu linda jag hörde ine att hon sa min mamma...fast hon sa min pappa hörde jag hahah

2008-12-18 @ 10:52:30
Postat av: emma

Gud va mysigt att höra dom prata :D



Jo Milton har ju ftt 200 ml varj kväll sen han va 8 veckor (eftersom han vart förstoppad annars). Men vi får se om de hjälper när han får lite mer.. Man behöver ju sömn för att vara e bra mamma och flickvän å dessvärre blir nått av det alltid lidande..

2008-12-19 @ 11:43:14
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0