Huvudvärk

Har en jädrans huvudvärk idag.
Började redan på jobb, jobbade bara mellan 12-16 idag men dagen kändes ovanligt lång.
Är som det kommer busslast emellanåt.
Väller in folk i butiken och man hjälper typ 2-3 par åt gången.
Tråkiga är ju såklart alla otrevliga människor.
Suck
Idag fick jag verkligen hålla i munnen annars hade jag varit nonchalant tillbaka, man får verkligen tänka sig för !
Egentligen var hon inte särskilt otrevlig kanske, bara så jäkla nonchalant och pratade över huvudet på mig.
Min huvudvärk gjorde väl att jag blev irriterad =)

Hennes man kom in och ville ha sinaglasögonen justerade.
Jag skulle bara byta sadlarna (grejerna som sitter vid näsan på glasögonen) Fixade detta och när han fick tillbaka dom så frun bara meeen guuud så sne du är....sådär var dom verkligen inte från början.
Som du ser ut och nä så var det inte innan.
Istället för att säga rakt till mej, kan du fixa detta för så var dom inte förut så småskrattade hon åt sin man och bara klaga heeela tiden.
Min enda tankar var typ....SKILJ DEJ FRÅN DENNA SKATTA !

Jag hade inte rört en milimeter där hon tyckte det var snett och varken jag eller mannen såg det hon tyckte var HEMSKT snett...men jag fick ju låtsas pilla där så hon blev nöjd.
Kan säga nu att jag rörde inte ett skit och ändå blev det såååå mycket bättre nu.
SUCK....jag hatar när folk bara ska klaga för att. Hon såg att buktiken hade långa köer och folk ropade på ens uppmärksamhet hela tiden, då skulle hon klaga på en sån skitsak som inte ens fanns.
Så irriterande så jag ville lappa till henne !

Överkänslig???
Ja idag var jag nog de :P

Kom hem och åt middag sen har både jag & Fredrik haft en jäkla huvudvärk så vi gick ner till ICA för att köpa nya ljus till ljusstakarna i vardagsrummet, funkade inte så det slutade med att jag tog ner skitet och satte dit vanliga lampor igen.
Denna ena lös inte, fixade en ny glödlampa...funkade inte då heller...Måste skaffa nya lampor där....


Ska jobba imorron 14:30-18:30...tråååk tid men bättre än inget....tisdag är det 9:45-16 sen är det nyårsafton...känns hel skumt...men snart är det 2009=)


Nu ska jag hoppa i säng med en huvudvärks tablett tänkte jag !

God natt !

Kommentarer
Postat av: Izza ♥

Njae jag tror inte du varit överkänslig! Man BLIR så arg på sådana människor ibland! Det är typsikt sånna som fått för lite uppmärksamhet som små som måste hävda sin aktouritet på äldre dar.. Hoppas det blir en bättre dag i morgon! Ha det bra!

2008-12-28 @ 23:24:11
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0