Jobbat & huvudvärk

Jag tål nog inte stress efter min mammaledighet.
Jag får ont i huvudet varenda dag efter ha stressat när jag jobbat.
Men samtidigt är det bra mycket roligare, avskyr när man står och glor och letar små saker att pilla med.
Tiden går så långsamt då.
Nej, tacka vet jag när man sprungit och haft massa kunder och så tittar man på klockan så har det gått 2 timmar sen sist man såg på klockan =)

Idag var en sån dag....jag kom tillbaka efter min lunch vid 14 och sen hade jag full rulle, hjälpte kunde och sen tittade jag på klockan så var hon 15:40....skulle sluta 16 NICE ;-)

Åkte direkt hem till min mormor & morfar där mamma & Lonkan var som har passat Heily idag.
Möttes som vanligt at en glad Heilis !

Hon hade inte sovit middag på hela dagen och jag brukar få krux på kvällen sen...TACK MAMMA :P

Här är iaf bildbevis hur det slutar när dom inte får henne att sova om dagarna....





För er som inte vet så är det i vår hall....hon sov verkligen och jag kunde till & med byta blöja utan hon vakna... =)

Nu härjar hon här igen som vanligt....Freddan e strax hemma...tänkte hålla henne vaken så han får se henne lite idag iaf.....
Skulle egentligen jobba imorron 9:45-15 men jag hoppar de....har en del jag vill få fixat här hemma innan nyårsfirandet !


Hej svejs....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Förlåt Linda,det är inte så lätt när hon bara vill busa hela tiden.Hon är som ett litet yrväder.Vi låg o mös en liten stund men icke sa nicke skulle hon sova.Min lilla gullunge vad hon är mysig man vill bara krama henne hela tiden.Puss puss, Gott Nytt År.

2008-12-31 @ 14:36:17
Postat av: pappa fredrik

vilken söt bebis jag har världens sötaste unge och det e bara mitt...vill bara önska henne ett gott nytt år..vet att hon ej kan läsa men vill säga till henne att jag älskar henne så mycket....finns inget annat som gör så att jag vill gå upp o jobba o får min dag att bara lyssa upp....vill även säga gott nytt år till min flicka som har denna blogg...älskar dej linda..vet att 2008 va ett jobbigt år för båda dej o mej...men nytt år och du o jag me heily ska göra detta året till det bästa...vill säga att ni 2 har tagit och har tagit en stor del av mitt hjärta och kommer alltid att ha det...älskar er så det gör ont...mitt hjärta slår ett extra slag för er....vill även önska alla som läser detta gott nytt och hoppas att erat nya år blir lika spännande o mysigt som mitt...puss o kram linda o heily älskar er

2009-01-01 @ 00:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0