Jobbat, ingen bio.

Jag & Becci skulle egentligen gått och sett Australia idag men jag kom på att jag skulle jobba....
Men Becci hade sett den ändå idag med Mirella...tydligen den bästa hon sett sen Dagboken, tur att jag ladda ner den härom kvällen, får se den snart. Iof blir det aldrig samma som bio.


Var rätt mycket och göra idag på jobbet, mellan varven startade jag inventeringen.
INTE roligt att räkna alla små plock grejer som det finns massvis av !



Dagen skratt fick jag iaf idag på väg in till Lund. Höll på att köra av vägen !
Pratade med Becci i telefon.
Hon förklarade hur hennes hund Razze var på djursjukhuset.
Han ska opereras bland annat för tonsillerna (heter de så?) så han ska få glas sen :P
Plus ännu en operation:

B: - Sen skulle dom operera bort för han hade en kula i magen.
Jag: -Oj då jaha??
B: -Ja en sån snopp kula.
Jag: -Ja jag brukar ju kalla det testikel.
B: -Ja just det så heter det


Hahaha låter kanske inte så kul nu men shit vad jag skrattade.
SNOPP KULA.....o hon ska ha läst djurvård ?
Kula i magen ?
Låt så jäkla härligt =)



Imorron ska Heily va hos mamma tills jag slutat sen är vi lediga och ska mysa och ha det skönt....för nästa vecka jobbar jag tisdag-lördag sen är det bara söndag oxå sen börjar hon på dagis... =(
Usch jag tror mitt hjärta gick halvt sönder där...
Dagis ???
Min lilla älskling....ska hon klara sej utan sin mamma nu om dagarna?

Jag kan inte aldrig sluta prata om hur underbar hon är.
Så denna bloggen borde döpas om till Heily bloggen istället !
Nu när man byter blöja på henne så säger hon piii sen tar hon den använda blöjan och går och slänger den i sophinken under vasken.
Hon bara fattar saker som jag aldrig lärt henne.
Hon är så söt så söt så man smäller av !!!!

Som inatt vaknade hon mitt i natten så hämtade jag in henne till mej, så var hon vaken ett bra tag Kunde inte alls somna om. Jag försökte låtsas sova för annars börjar hon snacka mitt i natten och vill böra leka,.
Känner hur hon kryper tätt intill och ligger med huvudet på min kudde.
Pillar mej i håret sen reser hon sig upp och säger mamma så pussar hon mej på munnen...
GUUUUD jag höll på att börja gråta där mitt i natten.....VÄRLDENS BÄSTA LILLA TJEJ !

Så som alla föräldrar säger =)


Nu ska jag ta på mej pyjamas, fick en underbart skön av Mita i julklapp....rutiga byxor med vit långärmad tröja till...sjukt skön...den bor jag i nu om kvällarna !!!


Hej svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0