Josh Groban !

Jag har väldigt blandat musik smak, kan tycka om det mesta om det är bra texter, bra melodi eller vad det nu kan vara !

För massa år sen följde jag slavisk Ally Mcbeal.
En gång var där ett avsnitt om en kille som förlorat sin mamma (har jag för mej) Han sjöng som en gud och jag blev helt kär i honom...Han e så bra så man får rysningar bara han tar en enda ton !


http://www.youtube.com/watch?v=BTYUdie9dtg


Kan inte få rätt på länkarna men här är iaf den snutten från Ally Mcbeal som jag blev helt fast i....har sökt på den här människan i år & dar innan jag efter mycket om och men kom fram till att det var Josh Groban, ja så smart är jag =)

http://www.youtube.com/watch?v=-dK_TOg1KRM

Den är oxå så bra som man smäller av !


Becci om ingen annan, kopiera in länken och lyssna och njut !!!!! =)


Känner mej fortfarande ensam som en liten barnslig snorunge, patetiskt kanske är rätta ordet, men herregud vad tomt det är och va helt nsam i hela huset. Inte för det är sååå stort men tur jag har hundarna =)

Samtidigt som det är rätt skönt också.... =)

Somnade inte förrän 2:20 igår, kollade på Sex and the city filmen i sängen...jaaa annica förlåt för jag glömt lämna tillbaka din film...den har varit gömd i mitt sängbord :P
O stort grattis igen på födelsedagen, snart är jag fatt dej igen.... ;-)


Idag har jag slappat hela dagen, fick ett sms av Marita vid 17 om vi skulle ta en fika på Nova...Snabbt in i dischen sen möttes vi på Nova.
Har köpt årets första julklapp, till Heily förståss ;-)
Pratade med henne innan i telefonen....mitt lilla hjärta Vad jag saknar henne !
Hon var lite trött så hon blev ledsen när hon hörde mej....och det gjorde ont i mitt mamma hjärta !

Men imorron kommer hon äntligen hem igen !!!!!!!!!

Ska jobba 10-17 på lördag så då hinner jag inte heller träffa henne så mycket =(

Men det ska bli grymt kul att jobba igen, och det bästa av allt är att det är tillsammans med Lisa & Åsa....perfekt !

Ska jobba tisdag, fredag & lördag nästa vecka oxå....

För er som inte vet så är det Synsam jag pratar om....kommer väl kräkas av stress på lördag iof, massa nya rutier, centrat brukar va fullt på helgerna nu inför jultiderna och jag måste nog ta mej en titt på alla nya glas som kommit sen jag jobbade sist för att inte tala om alla nya linsvätskor mm som jag antagligen inte har en aning om en enda av dom....
Nåja det blir nog bra, om ingenting annat får jag sköta kassan, telefonen och visa bågar...det reder jag nog ut ;-)


Var inne hos Annica & Stefan för en stund sen, snackade me Annica en lång stund....saknar sommaren när vi satt här utanför varenda dag iprincip....Grillade korv i trädgården och drack gröna blaskan & cider fööör ofta, men trevligt hade vi =)


Fick iaf låna deras vindsnyckeln nu ikväll, så nu ska jag strax upp på vinden och leta upp mina julgardiner till köket som jag inte fått upp ännu....jag som skulle hinna med så mycket när jag var ensam....Nåt jag fått gjort är iaf att jag skickat CV till 7 nya jobb ;-)


Imorron ska jag & mormor till center syd och handla julklappar...mysigt....har nog inte varit ensam med mormor sen Heily föddes =)

Sen ska jag göra kola, hade tänkt lussebullar med men de väntar jag nog med till nästa vecka.

Sen ska jag hämta Freddan & Heily... !!!!!!!!! =)


Fick recept på kola av Becci idag som bara tagit 10 min, måste testas...förra året kokade min kola i typ 2timmar inte fan blev den bra för de...suck.....

Tack gumman för vår timmes pratstund. Min hand var halvt ihjäl frusen när jag kom in....Alla borde ha en Becci i sitt liv. Henne kan man lita på, prata med om allt !
Hoppas du kommer iväg till Danmark imorron, annars får jag följa med dej en dag...Nu har ja ju me mössa & vantar :D

Nej nu väntas vinden.....ensam hemma och upp där själv...bådar inte gott =)


God natt !


Kommentarer
Postat av: Izza ♥

Hej Hej! Aa, vi känner att det är dags ;) haha, nä men nått som är ens eget där man kan starta sin framtid me familj o barn i och så. Jaså? ska ni sälja er? Hur kan detta komma sig? Vi ska titta på en på torsdag men vi vill ju mer än gärna ha fler objekt att titta på. När är det tänkt att ni ska flytta då? Känns som om jag har tusen frågor till dig, men vi tittar gärna på eran och diskuterar priser och sånt med er så man har nått att räkna på. Adda mig på min msn så kan vi prata mer där: [email protected] Kramisar

2008-12-09 @ 19:39:10
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Beccis

de e ömsesidigt :D

puss puss

2008-12-11 @ 18:01:08
Postat av: Sara L =)

Ser att du tagit bort min kommentar?! Antar att du inte ville svara på den då...

2008-12-16 @ 15:43:54
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0