Jul är över....

Kom & den gick....har inte haft en enda gång den riktiga julfeelingen så det kan lika gärna vara över nu och så ser vi fram emot nyår.
Som ska spenderas här hemma med min lilla familj och Becci...
Fondue, ostbricka och Becci konditor som ska stå för nån smarrig efterrätt...
Behöver jag berätta att mitt nyårslöfte ska va ännu hårdare träning och va mer noga med maten ? :P


Jahapp gårdagen var jag & Heily med min familj i Harrie och en stund i Eslöv hos farmor till 18 ungefär då åkte vi hem till Freddan som jobbat och hade sista julaftons myset här hemma.

Heily fick en mängd julklappar som jag inte riktigt tagit tag i ännu.
Ska se om jag har orken i helgen och köra en riktig storstädning på hennes rum och rensa ut all skit hon har där uppe och sätta upp allt nytt hon fick.
Tur att hon har ett sov rum & ett lek rum för hon hade ALDRIG fått plats med allt på ett rum =)

Lille julafton jobbade jag till 14:30 och Freddan till 16 sen på kvällen kom våra kära grannar in här på glögg mys och såklart TV spels spelande....Fredrik & Stefan är galna i Mario kart så så fick det bli.
Jag & Annica satt mest och halvsov vid köksbordet...jag tror på allvar jag blivit sympatigravid med mitt illamående och trötthet =)

 Moa var inte lika kärleksfull som Heily var....Heily överöste henne med pussar & kramar....tvångs kram här =)

 Stor töntarna *suck*

 Såhär pigga & glada var typ jag & Annica =)





Sen kom julafton =)

  



Imorron vankas det jobb, bara ett par timmar iof...men sen är det årliga lutfisk middagen hos Oma & Opa!

Nu ska jag testa min nya dammsugare tänkte jag =)

God Jul !




Kommentarer
Postat av: annica

söööööööööööötaste skitungarna juh=)

2008-12-25 @ 23:25:17
URL: http://annicaomoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0