Julgran

Jag & Heily har klätt julgranen nu ikväll...eller jag klädde den och hon klädde av den *suck*
Man får inte bli irriterad men det är lite smått jobbigt när hon heeela tiden kom....-Mamma och hade två nya kulor i handen =)
Men sen fattade hon nog att hon inte fick ta dom, får se om hon minns det imorron, knappast :P

Världens bästa hjälp hade jag iaf...eller julgrans-klädnads-sällskap kanske man skulle kalla det.
Hon var inte så sur som hon ser ut på bilderna :P



 

  


Jädrans spretig gran och inte fick jag den rak heller...en nu står den i vardags rummet och jag är relativt nöjd.
Är aldrig nöjd över dessa granar, kan inte välja ut en bra och sen när an klätt den så kan jag hålla på och flytta kulorna och ljusen hur mycket som helst innan jag ger upp för det ser ungefär likadant ut hur jag än vänder och vrider på det :P


Nu sover loppan ÄNTLIGEN...efter ungefär en timmes protest i sin säng....
Mamma blir väl inte glad när hon läser detta :P
Men ja ag har testat det mesta, hon ger sej inte förrän hon får sova inne hos mej och jag har ingen större lust att behöva gå & lägga mej kl 20.
Så nu ikväll var hon skit sur där uppe...fick hålla handen, fick stå och klappa pannan, gick ner för att sen gå upp igen.
Till slut somnade hon....envisa unge :P

Har laddat hem Mamma mia, ska gå och lägga mej strax och se den i sängen.
Är galet trött idag !

God natt !




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt Heiley är då :) jag har inte ens köpt gran ännu hehe..allt väl med dig? kraam

2008-12-15 @ 22:06:33
Postat av: Jennie.K.

De andra inlägget va från mig, glömde skriva i mitt namn :P kraam

2008-12-15 @ 22:07:16
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Sara L =)

Tack för att du svarade på min kommentar! Blev nästan "rädd" där ett tag och trodde du tagit bort den av andra anledningar?! :o) Men men.. En sak förstår jag inte, hur mycket jag än funderar på de.. Och de är de här med att jag skulle veta vem du umgicks med innan?? ( Tankar: Högstadiet??! ) haha.. Fattar noll..! Den enda jag kommer ihåg som du umgicks mycket med förr var nog Lina J och Sofia S, men dom läser nog inte min blogg?! haha, där ser du som tankar flyger runt! Men men... ja, jag och Jimmy har de bra! När jag väl insåg att jag var mkt av problemet i vårt förhållande, och inte han.. Men ibland krävs det långa diskussioner med vänner/familj för att inse.. men är väldigt glad att jag gjorde de <3 Hoppas de löser sig för er också, som sagt vi får ta en dag i taget!! :o) Kram Kram

2008-12-16 @ 22:11:59
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0