När man inte kan sova =)

Senaste
1. Kompis/kompisar du träffade: Lisa
2. Personen du pratatade med: Fredrik
3. Du fick SMS av: Annica
4. Du kramade: Heily

Idag
5. Kläder: Jeans och svart t-shirt
6. Bättre än igår: Mycket är bättre än igår

Imorgon
7. Är det: Torsdag
8. Planer: Ska upp på vinden och ta ner min julgardiner, städa mm
9. Något tråkigt som händer imorgon: Hoppas inte de, mer än att jag alldeles säkert kommer sakna Heily like mycket om inte mer som jag gör just nu.

Favorit
10. Nummer: Olika :P
11. Färg: Svart, rosa
12. Årstid: Alla
13. Saknar du någon? Ja!!!!!
14. Humör för tillfället: Nere

Frågor och svar
15. Det första du gjorde i morse? Väckte Fredrik & heily, sen duscha
16. Vad åt du sist? Bakad potatis med Lisa idag =)
17. Vad irriterar du dig på? Tjat =)
18. Tror du på distansförhållanden? Ja, men jag vill inte göra om det igen.
19. Vem tänker du på just nu? Nära & kära
20. Tror du att personen tänker på dig också? Det hoppas jag !
21. Vart reste du sist? Spanien i september
22. Vad gjorde du igår kväll? Var hemma och tog det lugnt
23. Liknar du din mamma eller pappa? Båda två tror jag
24. Ler du ofta? mmm de gör jag nog
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Självklart !
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen
28. Vilken färg har din tröja? Svart
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja..
31. Gråter du när du skadar dig? Har inte skadat mej så mycket på väldigt länge
32. Vad gör dig glad? Min familj, mina vänner me framförallt Heily
33. Skulle du vilja vara lyckligare? Ja det skulle jag vilja =)
34. Är lycka överskattat? Nej
35. Kan musik göra dig glad?japp

Kärlek
36. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig":  Ja
37. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja
38. Tror du på kärlek? Ja
39. Finns det någon där ute som du älskar? Ja !
40. Kärlek eller pengar? Kärleken övervinner allt

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Jag hatar ingen
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej
43. Är du en mobbare? Absolut inte
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja

Skolan
46. Gillar du skolan? Går inte i skolan
47. Favoritämne? Djurämnena på gymnasiet, framför allt dom på djurparken.
48. Värsta ämne? Matte och mikrobioligi framför allt
49. Har du spytt i skolan nån gång? Eftersom jag bodde på internet i 3år så har jag spytt där =)
50. Är skolmaten god? På gymnasiet var den god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0