Söndags mys...

Jag längtar alltid efter helgen, men den försvinner verkligen lika snabbt som den kommer.
Jag brukar tycka veckorna går ganska snabbt...iaf från onsdag och mot helgen.
Men när det äntligen är fredag tycker jag det blir söndag direkt...Lördagen försvinner på nå vis....
Mysko förklaring där kände jag =)

Kände idag att jag ville göra nåt igen eftersom vi var på Busfabriken igår...
Tycker det är bra mycket roligare att göra nåt om helgerna.
Hatar när vi sitter inne här hemma och bara degar....det är okej på kvällen men inte hela dagarna...
Kryper i kroppen på mej !

Har iaf tvättat två maskiner idag...KORS I TAKET...I hate & tvätta...tycker de e så förbannat tråkigt....
Sortera och sätta igång maskinen är okej men sen ska skitet hängas upp och för att inte tala om att det ska vikas & in i garderoberna sen....det är min absolut värsta hushålls syssla....skit tråkigt !

Ja sen åkte vi till Center syd & trängdes med alla andra jultokiga människor...Vi skulle bara in på MAXI och ha lite ramar...
Letade snabbt efter den där tröjan många snackar om...
My heart belongs to daddy....någon som vet vart man hittar den och om den finns i stl 86 och uppåt ?

Hittade bara en på HM Mommys star...men jag fick inte köpa den för Freddan för han tycker Heily är för mammig som det är....så sant som det är sagt ;-)

Har spelat lite Guitarr Hero world tour...shiit va kul de e och spela trummorna...jag blir helt besatt av såna TV spel...kan egentligen inte ha sånt för jag kan spela i timmar !

Stefan va här och spelade Mario kart me Freddan och jag & Heily va hos Annica & Moa....

Just det, jag fick med mej Fredrik på Furulund rundan idag...han klagade faktiskt inte alls mycket...o när vi nästan va framme sa jag att Guud du har ju inte klagat nåt alls nästan....Han påstod att han aldrig fick chansen mellan allt mitt prat :-)

Imorron ska jag jobba 13-20 och på tisdag 9-14:30....sen på kvällen ska vi ha glögg och pepparkaks mys med Annica Stefan & Moa....kära goda grannar sämja helt enkelt =)

Sen är det fasen julafton....:-S

Nu ska jag gå upp en våning och nanna.....(som om jag ahr så många väningar och välja på men)

God natt !

Lägger in den här underbara bilden på min prinsessa...
Guud så underbar hon....Vill bara pussa ihjäl henne, nästan så jag får tänka ibland på hur hårt jag klämmer på henne....Hon är ljuvlig den där underbara lilla sötsaken....så glad alltid och så mysig och ja alldeles alldeles underbar!
Jag ÄLSKAR henne så det svämmar över !!!




Kommentarer
Postat av: lotti

jag har hört att den tröjan finns på cubus, men storlekarna vet jag inte :D

2008-12-22 @ 20:45:29
URL: http://yoohh.se
Postat av: Zara

Du är ju för go´ min vän! Vilka söta kommentarer du skriver på min blogg... ;)

Kanske skulle ta och ses något under "jullovet"?

Ha en god och glad jul!



Kramkram.

2008-12-23 @ 15:26:09
URL: http://cherryblossombaby.blogg.se/
Postat av: Sara L =)

En fråga bara: Vi har precis köpt de här Guitar Hero World tour men fattar noll! Det är ju inte alls som de vanliga spelet ( 2:an ) På Två:an kan man välja olika personer osv så kan var och en spela på sina namn! Här kan man inte de =/ snyft.. fast, vet du något kanske??! Kramar

2008-12-23 @ 20:14:33
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0