TOMT !!!



Det är så tomt här hemma så jag blir tokig !
Körde Fredrik & Heily till tåget imorse.
08:28 åkte dom från Lund.
Kommer vara i Stockholm till på fredag !
Inte förrän 21 kommer jag hämta dom igen !
Gud de lilla livet, vad man saknar henne när hon inte är här !
Jag hade gärna velat att hon hade psyk bryt just nu som hon brukar ha när jag sitter vid datan & hon vill hellre att jag ska ägna tiden åt henne, så gärna så !
Min lilla lopp unge....
Är trots allt rätt nyttigt att jag lämnar henne ifrån mej.
Har iprincip inte varit ifrån henne på riktigt riktigt sen hon föddes.
Jag åkte till Stockholm i somras, men då hade jag fullt upp med annat...
O andra gånger när hon sover borta är hon ju så jag kan åka o hämta henne inom 10min avstånd.
Nu är det bara tyst och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
Herregud vad gjorde jag innan jag fick henne ???

=)



Kommentarer
Postat av: Beccis

jag tror att de som fanns innan inte blir lika viktigt, som de som är efter hon kom till världen!

Alla upplever vi de någon gång, meningen med att skaffa familj, när man slutar bry sej om de lilla, och uppskattar de stora :D

puss puss

2008-12-03 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0