TrÖÖtt =)

Jag känner mej helt slut nu, funderar på att lägga Heily strax så kanjag läsa nya Se&Hör och slumra på soffan innan vi ska hämta Freddan i Saxtorp runt 01:30.
Skönt att det bara är inatt med jag behöver hämta honom!
Va så sjukt trött igår när han ringde strax efter 2fick masa mig ur sängen !

Hade tänkt ta mig en sovmorgon imorron eller på söndag =)

Fredrik stack till jobb vid 13 idag så efter det åkte jag & Heily till Center syd....Shit va alla shoppar nu inför julen....
Långa köer och otrevliga människor.

Jag är sån, (mes kanske, eller kanske bara trevlig:P) som säger förlåt om jag går in i nån eller råkar köra på nån lite lätt med vagnen.
Eller som i en kö idag stod en surkärring i kassan bredvid. Hon bad sin man ställa sej bakom mig för "vår" kö kanske gick snabbare.
Blev min tur före tanten iaf och då tittar hon som fan på han som jobbade och sen på mig...så sa jag typ ja du kanske var före gå du det är lugnt...
Hon bara jaa och gick före.
Såg på hennes namn att han skämdes och jag menar ett litet tack vad snällt eller nåt hade suttit fint eller typ nej jag står i den här kön tack ändån....

Guuud låt mej aldrig blir så sur när jag är gammal & grå....

Handla julklappar i tid om du nu inte orkar stå i köer utan att bråka !

Fick tag i de sista julklapparna så nu är det ett ångest moment mindre, skönt !

Är så kul att köpa nåt som man vet att den som ska få det kommer bli jätte glad över....=)


Jag & Heily var inte hemme igen förrän närmare 17....sen blev det en promenix ner till ICA och nu är jag trött så ögonen går i kors....

Så nu ska Heily få välling så ska jag va slö !

Får se vad som kommer hända ihelgen...ska iaf jobba på måndag & tisdag...
På tisdag har vi bjudit in Stefan Annica & Moa....lite glögg & pepparkakor osv...mys...
Var längesen vi umgicks allihopa...så nu får det bli av och sen lär det bli en jädra massa Tv spelande =)


Tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Izza

Javisst blir man förbannad på alla dessa jävla otrevliga människor som finns. Jag är likadan som du, men blir jag bemött så så kan jag oftast inte knipa igen. Gaah

2008-12-20 @ 09:36:52
URL: http://izzalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0