Det finns ingen bättre spegelbild än en riktigt bra vän.

Det är verkligen så sant som det är sagt :-)

Av en ren slump hittade jag ett mejl från januari 2005.

-Hej gumman jag har klippt o klistrat lite....hoppas att du blir glad, en samling av minnen.... ses snart stumpan...kramiz



Vissa bilder är ju iof förjävliga, men jag bjuder på de ;-)

Men shit vad jag älskar den tösen !
Utan hennes kloka ord så vore nog vardagen ganska komplicerad...
Hon är förutom min käre pappa den klokaste människan jag känner.

Ihelgen så bara hon sa nåt helt apropå:

-Jag saknar inte ens mys, inte sex, inte nåt av det där. Utan jag vill att nån ska titta på mej och man känner att personen bryr sig.


Beccilito, vad glad jag är för att du finns och att du är min vän, min bästaste vän !

Ser fram emot helgen, singstar och en hel massa skratt som i vanlig ordning ;-)


Kommentarer
Postat av: Beccilito

Du e helt underbar, fattar inte att du hittat de där kolaget, de e ju år o dar sen jag gjorde deleR



älskar dej min vän, till stärnorna o tillbaka*puss

2008-07-02 @ 11:33:04
Postat av: Jennie.K.

haha så söööta ni e där då ;P hehe..

vänner är underbara!

2008-07-04 @ 13:42:53
URL: http://jennieklang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0