Helgen som gick....

Blev en sjukt trevlig helg...

I lördags träffade jag Becci & Susanne...blev middag och presenter...Susanne är så rolig hade hela väskan full :P

Sen blev det Lilla Torg där vi mötte Marcus....Hade sjukt trevligt.
Blev en hel del vin & drinkar...
Massa snack...!
Var verkligen hur kul som helst att träffa Marcus igen, att han står ut med vårt tjej snack...
Han minns saker som jag inte ens kommer ihåg att jag sagt...å en del av det borde jag inte sagt heller I guess ;-)

Den killen är underbart bra ! Han säger kloka saker och det värmer....
Vi i vårt lilla gäng vet hur vi alla älskar kommentarer ;-)

-Du är den gladaste människan man kan hitta...
-När vi var på Ven var vi dom enda som inte hade nåt att säga, alla bråka och tjafsa och vi bara satt där och glodde :-)

Dom meningarna fick mej att inse att jag kanske är lite av den människan ändån som jag gärna vill vara !


Andra saker man inser är att sanningen kommer ALLTID fram....att saker som hänt för 3-4år sen fortfarande ligger som glöd och bara väntar på att få brinna upp....rakt i ansiktet på dej....
Har man en gång blivit bränd av sanningen så är det inte eller bör inte vara så svårt att vilja hålla sej till sanningen...


Kvällen bjöds iaf på massa underhållning, mestadels från Marcus sida iaf...

Jag drömde inatt att jag hade en katt....
=)

  



Lördagen består av inflyttnings fest i Malmö hemma hos Susanne !

Ikväll är det tjej kväll me systrarna & Heily loppan... *love*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0