Helgen...

Blev en lyckad helg till slut...
Blev of course Björka ;-)
Massa flams & trams som vanligt.
Min älskade Beccilito tog sig hem från Norge och Annica fick jag in till oss...blev singstar för hela området ;-)
Becci var roligast, sjukt nöjd över sin insats och hur seriös som helst med moves och grejer ;-)
Hennes körande var ändå roligast :-D

Annica bangade ut i sista stund (:P) och några grabbar fick vi inte heller med oss...så jag & Becci tog taxi ensamma.
Kände oss aningen små töntiga, åtminstone jag :P

Men väl där blev det ju som vanligt sjukt lyckat iaf.... ;-)

Söndagen erbjöds utav diverse grejer ;-)
En tripp till Lomma, söndags middag med våra älskade grannar Annica, Stefan & Moa !
Som jag sa igår känns det verkligen inte som vi bor här, snarare som en camping när man springer in till grannen i pyjamas som igår kväll...!
Söndags middagen bestod iaf utav korvgrillning.
Freddan icke grillmästare !

Men det blev som vanligt en hel massa skratt !

På kvällen följde jag med Annica & Stefan och tittade på en valpis till dom, var sjukt mycket smuggel hund över den valpen.
9 veckor var den absolut inte, snarare 6 veckor kanske :-S
Trist som attans att sånt fortfarande förekommer !

Men idag är det en ny vovve att kika på, mycket mer seriöst...
Jag ska va vovve vakt nästa helg och när dom är i Turkiet i 2 veckor...
Det bästa av allt är ju att rasen är bland det sötaste som finns, Fralla ;-)


Nu ska jag göra mej klar, blir lunch med Lisa innan jag ska va med Annica & Stefan med vovve-nissen !

Tjingeling....!


Becci-bus kommer hem till helgen, denna gången för gott...!
ANNICA ÄR DU MED PÅ SINGSTAR KVÄLL IGEN PÅ LÖRDAG MED OSS? ;-)


 Seriösa ligan ;-)

 Skinny jeans, no shit :-)

 


Kommentarer
Postat av: Izza

Hej! Ska ni till Björka nu på lördag med? //Izza

2008-07-03 @ 22:31:17
URL: http://izzalundberg,blogg.se
Postat av: Evelina

åh, singstar e ju grymt kul! (även om jag sjunger som en kråka!)

2008-07-18 @ 20:49:44
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0