Run the show...

Finns nog ingen bättre skaka rumpan låt än den just nu :-)

Längtar sjukt mycket till 1augusti....en helg med tjejerna i Stockholm.
Kan knappast komma mer lägligt !
Har aldrig varit ifrån Heily 2 nätter i rad....men det kommer säkert gå alldeles utmärkt...
Fast jag alldeles säkert kommer väl få abstinens efter henne <3

Igår blev hon 11månader....För första gången reser sej lillskiten upp själv flera gånger och går iväg :o
Så stolt man blir !
Min älskade älskling....Vad vore jag utan henne !


Igår satt jag inne hos Annica & drack vin och snackade massa skit.
Hon är nästan ännu mer youtube nörd än vad jag är....
Idag kom hon in med datan under armen och bara...
-Linda jag ska visa dej en låt...texten är till *piip*. Jag satt där inne och retade upp mej....

Hon är så söt !

Just nu lyssnar jag på låten hon visade mej igår....*hemlisen*
Jag blir rörd...o det blir jag inte lätt min vän.....!!
*kärlek*

Nu ska jag äta taco med lilla syster & Vonkan....fjortis mys :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0