Torsdag

Är i Harrie nu och tvättar...Min torktumlare funkar inte så jag får inte torrt nånting hemma.
Lagom kul när man bott där sen midsommar helgen *suck*

Lånar datan oxå medans jag är här....internet hemma är knas och datan har Heily slängt i golvet många gånger nu så den funkar knappt...
ANNICA JAG BEHÖVER DINA TJÄNSTER ;-)


Sitter & kollar lite tåg & boende i Stockholm...
Blir ev stockholm med Becci Mirella & Murre första helgen i augusti....Kommer bli skit kul !!!

Imorron fyller Beccis år...ska försöka hitta det jag kommit på i mitt huvud som jag vill ge henne ;-)
En liten sak men STOR TANKE <3

På lördag blir det middag och vin & grejer i Malmö....blir iaf med Becci & Susanne...ev Marcus & com oxå...We will see....!
Nästa helg vankas susannes inflyttnings fest...helgen där på stockholm och helgen efter det vår inflyttnings fest...
Trevlig sommar :-)

Sen nästa månad blir min loppa 1år...det är helt galet...Nu för ett år sen levde hon loppan i min mage....
Såg ut som det bodde en groda där inne...vilding...
Sitter i fortfarande...
Nu har hon kommit på att man kan klättra upp på saker...
Igår stod hon upp på vår sitt grej i vardgas rummet och idag satt hon på vår skohylla...
Jädra unge :-D


Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0