BVC

Idag har jag varit med Heily på BVC, 10månaders kontroll..
Stor tjej;-)
9200g och var 72,5cm lång....Lillfisen!
Växer så det knakar!

Gick upp till huset sen så jag & mamma tapetserade lite...
Nu är allting så gott som klart.
Ovanvåningen är städad och klar. Iof har jag inte målat badrummet men det kan jag göra sen när vi flyttat in.
Så nu i dagarna tänkte jag börja städa nedanvåningen oxå och sen till helgen får det bli att flytta.

Midsommar på fredag....Känns mest konstigt, hur tusan kom man hit, snart juli ju....! :-S

Hur som ska vi till Camilla, Gustav, Måns & Ronja....kommer bli trevligt.

Ihelgen kom Becci hem....alltid lika roligt.
Var 5 veckor sen sist vi sågs så det var massor att ta igen. :-)
Hämtade henne i Lund vid 19 i lördags sen blev det drinkar, skitsnack och singstar tillsammans med Asp & Fredrik....
Lyckat ! :-)


Ska snart ta en dag med Annica, vi ska gå på bio och skratta lite...Något både hon & jag behöver... :P
Annica min vän ;-)


Nu ska jag ge loppe liten mat...

Tjingeling....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0