Helgen är räddad :-D

Har försökt övertala Beccilito över att ta sej hem till helgen och följa med ut i helgen.
Min övertalnings förmåga gick hem :P

Dock fick jag erbjuda ett och annat.....kräsen jävla bästa vän man har :P

Hur som så kommer trollungen IMORRON.... :-D


Så på lördag blir det gröna & röda blaskan och sen Björka....:-)


Nu ska jag ta på min älsklings unge och ta oss ut med hundarna och sen va på lekplatsen en stund.
Tänkte få liv i Moa & Annica oxå för lite sällskap.
Heily står just nu vid sängkanten och gör slängpussar hela tiden:-)

Hon har blivit sååå duktig...

Säger massa saker, göra slängpussar, går jättefint utmed möbler och efter gåvagnar mm...
Japp, jag är stolt som bara den !

Hon är så fin så fin !


Nu ska jag bege mej, senare idag vankas städning för hela slanten i gamla lägenheten....besiktning imorron och behöver jag säga att det ska bli skönt och bli av med den ???

*out*


Kommentarer
Postat av: Jennie.K.

Då ses vi på björka på lör ;)

2008-06-26 @ 11:45:30
URL: http://jennieklang.blogg.se/
Postat av: Moster Mita

Vem är det som lärt henne slängpussarna tro???? STOLT =)

2008-06-26 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0