Ikea...

Har varit en rätt slappig dag....Varit hemma och tagit det lugn med Heily loppan.
Har små packat här hemma.
Är förbannat tråkigt men ett måste tyvärr.
Sorterat massa papper och packat ett par lådor.
Känns trist som attans att här hemma ser ut som ett bombnedslag med flyttlådor överallt och massa skit och i den andra lägenheten ser mer ut som en krigszon.
Jag som gillar ordning och reda bryr mej inte ens om att bädda sängen här hemma längre.
Och DÅ HAR DET GÅTT LÅNGT om man säger så.

Annica ville ha med mej till Ikea nu ikväll och jag som ändå behövde åka dit var inte svårövertalad.
Ikea behöver man ALLTID till :-)

Så jag & Heily hämtade Annica vid 18.....
Blev handtag till köksskåpen och annat skit.
Annica som tror hon är så cool lurade man självklart till självscannings kassan....Rätt roligt by the way :-)

Efteråt var vi tjockisar som fasen. Mc donalds :-S
Där sprack min diet....Både jag & Annica hmm man kanske ska äta sallad....sen kollade vi bara på varandra En annan dag.... ;-)

Satt i bilen och åt som två andra nördar.

Utanför var en hel drös med super äckliga fåglar.
Jag trodde jag kunde ha ner rullat men då flög dom jävlarna så jag trodde dom skulle picka mej i huvudet.
Annica kastade ut mat så typ 20st bara flaxade  precis utanför fönstret...
Neeej Linda jag har aldrig sett så många fåglar jag måste göra det igen...
Skriker som värsta barnungen...

Efteråt kände vi att vi var tvungna att samtala om hur tillvida man kan va 23år gammal, vuxen, mamma men ändå få lov och va barnslig ibland.
Vi kom fram till att fågel incidenten var ett ryck eftersom vi inte varit barnsliga på ett tag :-D

Annica min vän....hon är för jävla rolig Jag önskar fler kunde lära känna henne för hon får mej att skratta som en idiot...

När vi gick av bilen så skulle jag packa på henne alla sina grejer. Hon såg inte ut att klara av det Men hon menade på;
-Jag har varit med om värre saker, lördags säger jag bara AJJ....
Hon menade självklart söndags....På fyllan går saker och ting annorlunda ;-)


Det pissregnade så man går ingenting framför sej. Både jag & Annica är livrädda för vattenplaning.
Annica sitter som värsta kärringen i baksätet...
-Nää Linda jag reder inte ut det här.....stanna bilen nuuu !!! :-)

Hon säger verkligen "Jag reder inte ut det här" heeela tiden.....Hon hade tom sagt det på sin förlossning.
Jag skrattade så jag grät....
Vart får hon allt ifrån? :-D


Ja vilken dag alltså....:-D

Imorron ska jag till huset på kvällen....då ska jag mamma pappa & Freddan få upp tapeterna i köket och vardags rummet...eller påbörja det iaf....

Jag LÄNGTAR tills jag kan börja städa så man kan se hur allting ser ut.
Den röran gör mej tokig....


Nu ska jag se på TV


Hej svejs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0