Lomma...

Idag åkte jag & Annica till Lomma hem till Nicole.
Var längesen vi sågs och hon hade blivit en riktig tjockis nu.
En månad kvar till bebbe nr 2 anländer...
Lille Devin hade oxå blivit så stor....sötnötar!

Satt ute och snackade massa skit och småpluttarna sprang runder och busade...eller ja Heily kröp runder ;-)
Hon är så söt När det är andra barn sitter hon mest och bara tittar Precis som hon måste ta in allt vad som händer.
Men sen kom hon igång :-D

Åkte till Hornbach sen och köpte mer tapet mm.

Sen lämnade jag Heily hos mormor så jag & mamma fixade i huset.
Nu är undervåningen med städad så imorron ska jag bara köra över med golvmaskinen.
Nån ångmaskin som ska tvätta golven bra tydligen. We will see :-D


Nu är Susanne här.
Vi ser på fotbollen men det ser ut som det kommer gå skit så nu sitter jag här och Susanne har ny mobil och skriver av alla sina gamla nummer som va sprade på telefonen Sociala gänget ;-)


Imorron ska jag & Heily iväg och bada med Annica Moa och Anna med Ebba & Jonna.
Trevligt !

Sen är det fasen midsommar...jisses !


Jag & susanne planerar smått nästa helg...Lutar åt Björka.
Jag är sugen Inte varit där sen Valborg och det stället är UNDERSKATTAT Sjukt roligt är där.
Ska du med Annica??? :P

Nej nu ska jag vara lite mer social....

Hej svejs....

 Devin & Moa i sandlådan

 Igen

 Annica min vän lika crazy som alltid...

 Heej mamma !

 Min älskade älskling ! <3

 Devin bus

 Annica ser småcool ut men bilden är på Devin & Heily, Heilys första hångel...MIN TJEJ DET ;-)

 Ancy and...

 Nicole och bebis magen....;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0