Midsommar & flytt...

Midsommarafton i fredags.
Blev en lugn och lyckad midsommar.
Inte en endaste droppe alkohol, midsommarstång, midsommar lekar och knytkalas.
*perfekt*

Var på Fridalund hos Camilla & Gustav.

Igår var det flytt för hela slanten och vi hann med en hel del faktiskt för att det bara var jag & Fredrik.
Har gjort en del idag med...
Ser inte allt för hemtrevligt ut här hemma nu men det får la gå :-)

Sov första gången i huset inatt...
Blev hmm...lyckat ;-)
Freddan sprang upp stup i kvarten för han hade tandvärk och hela vaknade massa gånger för hon är förkyld och var super ledsen med feber och snorig som attans.


Igår kväll åkte jag Annica Anna & Malin in till Lund.
Gick på cafe och sen bort och såg bio...ÄNTLIGEN...Sex and the city the movie...
Shit vad bra den var....!
Dom fick verkligen med ALLT och lite till...
Jag ska inte säga för mycket för jag vet en hel del som vill se den ;-)
Jag kan se den igen och sen lär jag köpa den oxå.... ;-)
Man skrattade och grät om vartannat :-)


Jahapp ny vecka imorron...schemat innehåller väl mest städning och flytt..

Vill försöka få tömt den andra lägenheten så snabbt som möjligt så jag kan städa där sen.
Vill till Björka på lördag nästa vecka...och då med gott samvete ;-)

Försöker övertala Annica att följa med...men hon är svår som fasen
Hur man nu kan vara det?! :-)
Nog jag som är grymt lättflörtad ;-)


Snart kommer Beccilito oxå hem från Norge och denna gången för gott :-D
Då vankas det inflyttnings fest.... ;-)


Nej nu ska jag fortsätta med mitt här....!

Tjingeling...

 Sötaste Måns tog bra hand om Heily :-)

 Heily & Ronja mumsar bulle

 Midsommarstångs klädnad :-)

 Heily med moster Mita...

 Jag & Heily med kranar, är det midsommar så är det...Jag Heily & Mita dom enda som hade det och vi kände oss inte löjliga AAALLLSS :-)

 Knas ungen

 Marita...

 Heily med pappis

Kommentarer
Postat av: Diana

Lilla Heily börjar faktiskt bli lite lik pappa Fredrik! =)



Söt hon är! :)

2008-06-22 @ 23:09:24
URL: http://fantasio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0