Nationaldagen....

Röd dag idag. Inte för det betyder att Freddan är ledig....typiskt.
Men han jobbar bara till 16 så han är väl hemma strax innan 17...alltid nåt ;-)

Super fint väder idag med...så jag & Heily ska strax packa ihop oss och åka ut till Harrie. Bada lite i poolen... !

Helgen kommer bestå av målning och riva tapeter i huset.
Ikväll ska Fredrik sätta upp alla lister på ovanvåningen sen är där så gott som klart.
Sen imorron ska Heily få följa med moster Mita till Camilla och barnen...så då ska jag & Fredrik få undan så mycket vi kan. Riva tapeterna i köket och måla hallen.
Sen är det klart för att tapetsera köket och vardagsrummet...
Ska försöka åka och beställa soffan oxå.
Den skulle ta 5-7veckor för att komma så det känns som vi måste göra det nu så vi slipper sitta på golvet hela sommaren. !

Igår ringde min kära vän Becci....Hon hade världens grej att berätta....:-D
Hon tackade helt enkelt nej till 10,5 millar....mer än så säger jag inte...Var iaf sjukt kul.
Kräsen som fan är vad hon är :P

Hon kommer hem nästa helg....äntligen!
Då blir det, fotboll, alkohol, skitsnack och ev singstar :P

Nopp nu väntar poolen...:-)

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Beccis

Ja äntligen kommer jag hemleR

saknar dej me gumpalalahaha

2008-06-06 @ 19:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0