Nostalgi....

Jag satt bara och snokade runder på Beccis sida....och vad fann jag :-)



Herregud vilka nördar säger jag bara :-D

Det är Susanne, jag, Becci och sen Mirella.

Det är när vi är på Kolmården med klassen.
Jag tror att det är när vi går i 2an...hur gammal är man då? 16-17?
Herregud säger jag bara....:-D
Min tider, vilka tider.
Då bor vi 4 i H6 på skolområdet. En liten söt lägenhet med blå dörr (blink) hall, toalett kök stort vardagsrum med öppen spis som man såklart inte fick använda men som Becci tvunget skulle ha levande ljus i för att höja mysfaktorn;-)
2sovrum och uteplats....
Jag & Becci delade rum....
Vårt rum har varit fyllt av skitsnack, grabbar, tjejer, film, musik, hemligabrev, ljus och så en utkastad Linda ibland när jag inte fick vara i rummet...Sån dålig rumskamrat Becci är egentligen *hihi*

Nej men skämt å sido, denna bilden förgyllde min dag !

Jag saknar inte Skurup och internat tiderna, den tiden är sen länge förbi och jag är vuxit ifrån det där nu....:P

Men vilka minnen jag har därifrån....

När den bilden togs så började vårt sommarlov dagen efter.

Samma sommar som jag festade nätterna igenom hemma i Kävlinge för att se åka med 3 tjejkompisar och 2 killkompisar mot Bulgarien/Golden Sands där jag träffade Fredrik...
Vilka vändningar livet tar....jag ser ut som en barnrumpa på den bilden....jag antar att jag såg ungefär likadan ut någon månad senare när jag träffade Freddan och samma gubbe hänger kvar fortfarande, nu med barn hund och hus i bilden...
Nu fick jag ålders nojja ! :P

På samma bild så tror jag att iaf Becci förstår mej om jag säger KLI....instängd på en ap varm buss en hel dag....Jag minns iaf ;-)


Hittade även denna bilden....



Där har jag nyss fått Yoda...min första alldeles egna vovve som jag tjatat och längtat efter TOK länge....så liten och ful han var :P
Idag är han stor ståtlig och värsta mangrisen...Min plutt <3


Nu ska jag göra nåt mer nyttigt än sitta här....

Hej svejs....

Kommentarer
Postat av: Madde

lilla yodisen! =) minns så väl hans första chi träff ;)

2008-06-22 @ 02:49:54
URL: http://maddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0