Trevlig helg....

Har varit en bra helg.

I fredags var vi hemma hos mamma & pappa och grillade.
Var tok fint väder så jag & Heily var där hela dagen och badade och satt i solen.

I lördags ville Marita ha med Heily till Camilla och barnen och sova över där.
Så jag & Fredrik bestämdes oss för att hitta på nåt på kvällen.
Även Annica & Stefan var med sugna på det.

Så det blev middag och pubrunda i Lund.

Dom kom först hem till oss där det blev lite dricka, singstar och skitsnack....

Sen tåget mot Lund....Först Tatung sen Old Bull...så nån jätte pubrunda blev det inte...Satt på uteserveringen där hela kvällen. Hur skönt som helst.
Annica var på G som attans. Ville att vi skulle dricka shotar på löpande band :P

Så det blev en hel del, men det var trevligt som tusan !


Nu börjar det även se nåt sånär ut i huset. Börjar se målet så smått :-D
Iof är där stökigt så man vet knappt vart man kan sätta fötterna...Men snart kan vi börja städa och sen börjar vi flytta så smått...!


Idag ska jag & Heily åka och köpa mer färg, tapeter, handtag till köksluckorna och ev beställa soffan vi ska ha. Sen får det bli att hämta flyttlådorna hos Marita sen ikväll ska det packas !


 I det fina vädret i fredags.

 Loppan gillar verkligen och bada :-D

 Chilly behövde ett dopp han med

 & Yoda med såklart :-)

 Freddan i lördags

 Stefan ser ut och va på G han :P

 Flum...

 Annica ser ut som ett monster...

 Annica va på G om nån

 Såhär full ska jag bli idag....(o så full blev hon) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0