Wouldn`t it be nice?

Happy times together we´ve been spending.. I wish that every kiss was never ending.. oh wouldnt it be nice..

Annica, jooo det vore jävligt nice ;-)

Annica är den sjukaste människan på jorden...!
Igår satt vi ute på framsidan till närmare 00 och bara snacka skit och drack cider.
Sjukt mysigt !
Jag hade hittat en låda med massa foton och brev från högstadie och gymnasie tiden.Som vi skrattade !

Ska strax åka iväg med Annica & Stefan & hämta Freddan på jobb.
Blir Ikea i Helsingborg.
Fredag kväll lixsom :-)

Imorron blir det partajj !
Jag är sjukt sugen....Becci är på bussen på väg hem och Susanne kommer till Björka imorron kväll...
Annica försöker jag övertala...
Ja det kan knappast bli bättre...!

Nu verkar det som härskapet här börjar bli klara...Annica springer runder med sopkvast så jag vet knappt vart jag vågar sitta....;-)

Hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0