Hipp hipp hurra...

För idag är det Freddans födelse dag :-)

Där fick jag till det :P

Yes idag blir den gamle mannen 26år...Men han ser ut som en barnrumpa, speciellt efter han klippte sej i förrigår...hihi...
Nä skämt å sido...han är bra och idag ska jag vara extra snäll mot honom,

Imorse fick han en present som jag satt på köksbordet. En klocka som han velat ha.

Sen nu när han kommer hem ska han få nya inlines.
Var iof längesen han sa att han ville ha nya men jag kunde inte komma på nåt och köpa till honom och jag tyckte det var en ganska bra ide.
Jag & Heily cyklar och han rullar....sen lär det väl bli en del åkning med Annicas gubbe i sommar när dom spelar landhockey :-S

Jahapp....han ska även få bakad potatis med tonfiskröra och räkgrejs.
Sen ost och kex... :P

Min snälla sida är framme idag, eller hur Annica ;-)

Nej men ärligt talat så är han ju värd allt de där men jag tycker väldigt synd om honom.
Han flyttade 60mil ifrån familj, släkt och vänner.
Vill att han ska känna att det är hans dag. Även fast födelsedagar blir ganska betydelselösa när man blir äldre.
Men visst är det kul att få presenter och lite extra uppskattning på sin dag.


Jag & Heily var ute vid Nova innan, köpte inlinesen till Freddan sen var vi även inne på Bolgaret där vi hittat en jättefin soffa.
Kommer nog bli att vi köper den därifrån.
Man skulle betala allt på en gång och jag hade inte fört över pengar så jag tror vi åker ihelgen eller nästa vecka och beställer den....
Den är super fin och 8900:- kostar den. Tror inte man hittar en så fin och billig soffa någon annanstans.
En hörnsoffa/schaslong...svårt att förklara men den är super fin.
Blir nog lagom i vårt nya vardagsrum som inte är det allra största!

Sen när vi kom hem tog vi ut cykeln och cyklade först bort till Annica och Moa, var på lekplatsen en stund.
Sen kom mammis och snackade en stund där oxå....

Heily somnade när vi cyklade hem från affären...sååå söt.
Bar in henne och tog av henne och la henne i sängen utan att hon vaknade till ordentligt :-)
Hon är så förkyld och sover dåligt om nätterna så stackarn är helt slut.


Ska strax börja med maten...Ikväll blir det nog Talang. Fredrik är nörd han gillar det programmet :P
Sen imorron blir det renovering....!
Men först ska jag ha sovmorron...*gött*
Fredrik ska ta Heily imorron...för han ska ut imorron kväll så då lär det bli bakis dag på söndag Så jag SKA sova imorron :-)
Var sååå trött imorse när Heily vaknade så jag visste knappt vad jag hette Ändå sov hon till kvart över 7...


Idag ringde bara min älskade vän Beccis...
-Hej gumman, jag ville bara höra din röst...
Låter som vi är kära :P
Hon kommer hem imorron.
Men det verkar inte som det blir nåt träffande ihelgen tyvärr. Hon ska träffa familjen och jag ska renovera.
Iof vore det kul med Becci sällskap på lördag kväll när Fredrik är iväg.
Men på söndag är det ju Mors dag så då ska man ju ha en mamma-dag ;-)
Nopp nu är jag hungrig så nu vankas det middag...

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Isabell

Vi köpte oxå vår soffa från Bolagret. Lite roligare än att ha en soffa från Ikea som alla vet vad den heter o finns någonstans.
Den har sjukt fina saker där på Bolagret, hade velat ha hela affären =). Vad heter soffan ni tittade på? //Izza

2008-05-23 @ 17:59:26
URL: http://izzalundberg.blogg.se
Postat av: Isabell

Ah okej =) Vår är oxå EBBA men vi har sand-färgad! Jag hade ju gärna sett att vi istället valde den by night men tyvärr var jag väldigt ensam om att tycka så o gav mig för lätt =) Ha de bra du!

//Izza

2008-05-24 @ 09:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0