Målat...

Igår hämtade mamma Heily vid halv 4. Så hon fick följa med hem till Harrie.

Fredrik behövde bli hämtade i Helsingborg kl 17 så jag fick köra dit.
Men sen när vi kom tillbaka till huset hann vi med en del ändån.
Fredrik satte upp all väv, och jag målade 2 väggar.

Var inne hos Annica & Stefan en sväng, domhar börjat riva väggen mellan hallen och köket och öppna upp mellan kök och vardagsrum så som vi oxå ska göra.
Kommer bli kanon snyggt!

Idag ska jag lämna Heily hos mormor halv 12. Har dåligt samvete för jag lämnar iväg henne så mycket nu.
Men det hinns inte med något annat annars.
Går inte ha henne i huset som där ser ut nu.
Hon äter på alla tapet och spackel rester som ligger på golvet.
Och vi har skruvat ner allt kring eluttag mm så det är ju en livfara för henne att vara där nu.

Har nu fixat med de sista räkningarna nu.
Har ju dubbla hyror på både lägenheten och huset.
Plus massa andra onödiga räkningar, övergång av larm och massa annat skit.
Hela kalaset slutade på 22 200:- Jag höll på att få spader.
Plus idag ska det dras 3600:- för lånet.....
Herre jävlar. SKÖÖÖNT när vi bara har ett boende ;-)

Nopp nu ska jag göra mej och loppis iordning.
Sen blir det Bauhaus och målning....


Hej

Kommentarer
Postat av: annica

sööööööt e du=)

vilket negerjobb köket e...bläää...du o jag linda..."hemmafixarna"

haha! ses sen. pusspuss

2008-05-27 @ 11:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0