Måndag...



Kolla in dom här två söta trollen ! :-)
Snodde bilden från Annica :P

Idag vaknade man upp till regn. Var mörkare än vanligt i sovrummet så jag & Heily sov till halv 9.
SKÖNT!

Har verkligen inte gjort mycket idag.

Mamma kommer strax hit och ska hämta Heily.
Hon ska få följa med mormor & morfar till Hörby.
Så ska jag gå bort i huset och fixa lite.
Sen kommer Fredrik dit efter jobb så vi hinner fixa.
Ev kommer jag kunna måla allt imorron.
Vore kalas.

Heilys rum är så gott som klart nu...ska bara måla fondväggen och sovrummet har en vägg kvar att tapetsera.
Igår var jag, mamma & Heily på Hornbach.
Som vi slet :P
Köpte golv, vilket är bra mycket tyngre än man tro.
Tapet till köket, till fondväggen i vardags rummet plus en rulle som vi ska klä garderobsdörrarna med i hallen.
Kommer säkert bli alla tiders :-)

Nu ska jag fixa det sista innan mamma kommer...

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0