Mycket gjort...

Idag känns som det varit en bra dag :-)

Natten vad iof inte allt för bra...Heily börjar bli förkyld så hon vaknade konstant och var ledsen....

Men vi fick ligga i sängen ända till 7:30... ;-)

Gjorde oss iordning och åkte till Bauhaus...
Fredrik började jobba kl 16 idag....så vi åkte iväg allihopa.
Handlade massa grejs till huset på Bauhaus.
Sen klippte Fredrik sej så då passade jag på att hitta en cykelhjälm till Heily, så vi kan cykla ordentligt ;-)

Heily har varit en stund hos mormor och mamma och pappa idag.

Så när Fredrik åkt till jobbet gick jag bort till radhuset.
Målade taket i 2 rum på ovanvåningen 2ggr.
Sen målade jag skåpen i köket...Ska målas en gång till dock men det ser ut som det blir bra :-)

Har köpt färg så vi kan måla badrummet där uppe oxå nu....Vilket behövs. Den tapeten är så gräslig och mönstrad så man får nåt anfall när man går in där :-S

Annica bjöd på kaffe....störde min arbetsro gång på gång...:-)
Nä gumman, det är bara sjukt kul att du kommer inom flera gånger...
Så sjukt kul att ha dej som granne !
O jaaa du SKA med ut på mina kvälls promenader. Inte för du behöver tänka på beach 2008 utan för att jag behöver snacke sällskap :-)

Imorron ska jag nog försöka gå till huset och måla lite tak till och sätta upp väv så vi kan måla i datarummet sen.
Dock återstår det att se hur det går med Heily...så det får väl bli om hon sover en längre stund annars får det vara till helgen.

Lämnade köksluckorna till min farbror idag.
Dom ska lackeras om till vita. Får tillbaka dom på söndag.
Sjukt bra, fick man det oxå ordnat.

Sen nästa vecka på onsdag kommer min morbror ner, då ska han och ev min pappis lägga golvet på ovanvåningen och tapetsera.
SKÖNT, då är ovanvåningen så gott som klar.
Sen ska det målas hela nedanvåningen och idag tittade vi ut en fondtapet till vardagsrummet....

Känns som jag återfått min energi nu :-D

God natt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0