Tisdag....

Idag har jag & Heily varit i Malmö på Teddy.
En ny sköterska idag som var hur trevlig som helst...

Det värmer verkligen i hjärtat att folk tycker Heily är så söt... (nu skryter jag:P)
Men först hon som kom och öppnade åt oss bara...Neeej vilken söt liten tjej Du får mycket komplimanger om henne va?
Sen sköterskan bara sa hela tiden att hon var så söt så kom där en förbi i korridoren.
Sköterskan bara Hääär är den här söta flickan. Visst är hon bedårande jag är helt förälskad :-D

Efteråt åkte vi bara hem...Jag & heily somnade i soffan :-S
Jag var så sjukt trött på vägen hem från Malmö så både jag & heily däckade rätt snabbt i soffan.
Tittar på klockan så har det gått en timme....kände inte ens av att jag började blunda...


Var ute på min kväll promenix innan....Snackade min min kära vän. Nämner inga namn.
Men shit vad jag skrattade...Skrattade hela vägen hem sen för mej själv :-)

-Jag hade verkligen JÄTTE mycket problem innan men snoppar. Jag tycker dom är skit äckliga och jag klarar inte av det bara.
Nu har jag ju bara fått inse faktum att S**** verkligen har en snopp...

Jag skrattade så jag grät...

Kom helt apropå ingenting och fullständigt allvarligt....



Jag fick rätt bråttom hem sen...blev helt livat där inne sen så jag kände mej i vägen :P:P:P


Imorron tänkte jag ringa min mormor för att se om hon kanske kunde ha Heily...tänkte gå bort till huset och fixa lite...
Fredrik ska jobba kväll imorron och sen sova i Helsingborg så jag är helt ensammen.... :-S

Men det är rätt skönt...Mys kväll med Heily loppan....

Pratade även med Becci innan....Hon är verkligen den bästa vännen man kan tänka sej....
Vad vore jag utan henne?
Ja vad vore jag utan dej min vän, för jag vet att du läser ;-)
Antagligen inte så klok:P

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

alltid kul med komplimanger :)

2008-05-20 @ 23:50:37
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Sally

Men hon har verkligen ett speciellt och grymt sött utseende din tjej så det är inte konstigt att alla blir helt förälskade :)

2008-05-21 @ 10:21:09
URL: http://sallis.blogg.se
Postat av: Beccis

Tro mej jag e inte mycke utan dej heller gumman*leR*
få ses snart, måste ju gå o ordna på nått sätt*!
kram

2008-05-21 @ 17:57:44
Postat av: annica

haha...du e knäpp gumman!!
men de e faktiskt så...
s....vidrit haha..
men jag har ju inga sm=)
hörs imorn väl=)
puss

2008-05-21 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0