uttråkad...

Dagen idag blev inte riktigt som vi tänkt oss...
Jag fick ha sovmorron till kl 9 iaf;-)
Fredrik och Heily gick ner i affären och fixade frukost tills jag vaknade...
Såna dagar tackar man inte nej till ;-)

Jag hann städa och fixa iordning här hemma...sen åkte vi till Center syd. Skulle köpa färg på Bauhaus Men först skulle vi till apoteket och ha mer insulin till Fredrik.
Hans var slut och som alltid är han ute i sista minuten.
Hur som så där berättade dom att det inte fannas nåt recept, trots att hans diabetes sköterska lovat att det skulle vara inne under fredagen.

Jahapp, var bara att åka in till Lund, akuten. Fanns inget annat alternativ en lördag.
Så jag & Heily satt först i bilen, sen väntrummet sen bilen igen...3 timmar tog hela kalaset och var sur, varm, irriterad som fan när Fredrik kom.
Inte för det var hans fel utan för att det verkligen tog 3 TIMMAR för ett enda recept.
Insåg att jag nog oxå är en av dom man egentligen hatar som surar över att det tar tid.
Läkarna har nog viktigare saker att göra än att skriva ut recept till en klant-arsel-diabetiker vid namn Fredrik.

Vid det laget var Heily hungrig och när vi kommit hem och fått i Heily något försenad lunch så var kl över 16 vilket innebar att det knappt fanns tid att hinna åka till Bauhaus att köpa den där färgen så det får vänta tills imorron.
Får åka dit direkt när dom öppnar så vi hinner en del under morgon dagen.
Sen får det väl bli så att jag är där en del i veckan....
Men nu har det iaf löst sej med pengarna som vi ska använda till renoveringen så nu kan vi sätta igång!

Skulle egentligen dricka vin med Annica idag men det blev ingenting. Tråkigt nog.
Fredrik skulle va ensam hemma så jag kände mej lite taskig att lämna honom och sen blev det rätt sent ändå när jag pratade med Annica så det får bli nästa helg istället.

Nästa helg fyller iof Fredrik år....26 år gamle man :-)


Känner mej galet uttråkad just nu....
Heily har sovit den kl 19 och Fredrik sen 22 typ....
*ler*

Nu ska jag inte klaga....funderar på att hoppa i säng nu...
Min tur att gå upp med Heily imorron bitti och bara för det lär hon väl vakna kl 6...:-)

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Cazzis

Godnatt ;)

2008-05-18 @ 00:01:55
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0