Freitag

   

Några bilder som Becci tjatat om, blev några gå skit bilder bara !

Hade iaf en trevlig kväll....vi planerade en kväll med goda drinkar Men vi tvättade alla av oss smink och bytade om och bäddade ner oss framför TVn vid 23 tiden..
Kollade på Grey´s och skrattade åt det mesta
Härligt =)


Har varit en lugn vecka....måste få ändan ur vagnen eller tummen ur arslet och ta mej till Farbror doktorn för lite blodprover.
Denna tröttheten är fasen inte normal O i onsdags sprang jag ner för trappan lite för snabbt på morgonen.
Mådde skit så jag satte mej i köket, och vaknade upp i vardagsrummet på golvet.
Har inget minne av hur jag tog mej dit !
Känns lite läskigt att tuppa av så när jag har Heily ensam hemma så nu är det dax för blodprov....säkerligen järnbrist eller nåt....Har ju haft huvudvärk varenda dag hur länge som helst. !

Jaja slut gnällt...=)

Lonkan är här nu....min lilla lillasyster är riktigt rolig hon.

Jag skulle visa en ganska söt kille som skrivit till mej på internet...
Så säger hon:
-Skriv att du är 24år med barn och platta pattar så skriver nog inte fler till dej =)

Jag tyckte det var hysteriskt roligt....

Likadant när hon bläddrade i ett block...Hon kom fram till en sida då Freddan skrivit några rader innan han gick till jobb.

Hon såg sådär drömmande ut med ett leende på läpparna:

-Var detta när ni var kära?

Mitt svar chockade henne lite:

-Han skrev det imorse


Ja det lät jädrans roligt iaf !


Ikväll vankas det lugn hemma kväll med Idol och imorron ska jag & Heily till stora syster och se Grey´s tillsammans med hennes bästa kompis / min chef ;P


Nu ska jag vara lite social....Hoppas Becci blir nöjd över att jag äntligen visar bilderna.
Fast vi är ovänner nu :P:P
Nej det är vi inte men den damen e envis som synden och ibland vill man bara slå henne i röven så hon blir mänsklig igen....
Tur jag kan säga sådana saker om min bästa vän =)


Hej hej !

Eller som annica brukar skriva, På återseende....Tönt :P




Kommentarer
Postat av: annica

tönt????? va säger du grannen....hallå....jag e ju hur ball som helst=)

2008-11-14 @ 23:44:01
URL: http://annicaomoa.blogg.se/
Postat av: Becci

Love you babe, hur sura vi än blir, o hur jobbig du än tycker att jag e, så e du alltid min bästa vännina :D

puss puss

2008-11-17 @ 23:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0