Har jag gått & blivit tant nu?

Jag känner mej tantig....direkt efter Idol utröstningen gick jag & la mej i sängen.
Datan på magen och såg klart Dagboken den är verkligen bra den filmen, men jag får så mycket hjärtesorg av den så man kräks.

Jahapp, nu ligger jag här, fortfarande klar vaken. Pratar med Annica på msn som ligger i princip vägg i vägg med mej. Nördigt minst sagt.
Detta känns som kollo, vet inte varför men jag ahr aldrig kännt det som hem hem.
När jag kliver in här luktar det inte hemma. Så som det luktar tex i Harrie, eller hemma hos mormor & morfar.

Vet inte riktigt vad man gör åt det ?

En gång frågade jag Becci:
L: -Jag tycker den här tröjan luktar konstigt? Luktar jag konstigt? Typ garderob?
B: -Nej den luktar så som det gör hemma hos er?
L: -Vadå luktar det illa hos oss?
B: - Nej så som din tröja luktar :-)


Ja hur som så tantvarningarna haglade över mej för en stund sen.
Jag låg här i godan ro och kollade min film, jävla liv utanför....första trodde jag Annica & Stefan hade tiderna bråk.
Men jag va tvungen och gå in på Heilys rum och kolla ut.
Ett helt HAV av ungdomar....bråk och fylla på vingliga ben och jag vet inte allt.
Stod där som en annan kärring och snurrade lite på den neddragna persienen...
Gud vad löjlig jag kände mej.
Sen på msn skrev jag till Annica...jävla ungdomar sånt liv klockan e fan mycket....
Herregud sen när blev jag tant ??

Jag är ju själv högljudd när jag druckit...vet inte om det är att det känns bättre att prata högt eller om min hörsel försämras på fyllan, men det känns bara naturligt att prata högt....

Hädanefter ska jag aldrig klaga på högljudda ungdomar....gud så härligt och vara ute i kylan, va berusad och ha kompisarna omkring sej...
Jag är verkligen inte alls patetisk

*suck*

Jag ska faktiskt ut nästa helg...Helsingborg av alla ställen.
Har inte varit där sen Feever & Q tiderna när jag var typ 18 så det ska bli intressant.

Nu ska jag se om det går att sova....lär dröja ytterligare nån/några timmar innan jag somnar...vet inte vad som hänt med mej & min sömn....e går i perioder de där....


Kom på att det var jädrans längesen jag var på chi-walk/träff?

Så Zara min vän om du läser det här....? Ska vi styra upp nåt?
Mina små knattar vill busa pälsen av sej och jag träffas gärna, var längesen så vi har nog mycket att ta igen =)

God natt !

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha jag e likadan mest rädd att nova ska vakna eller att jag inte får min skönhetssömn när jag lägger mig 21 en fredags eller lördags kväll haha ;-) Sömn är underskattat!! kram

2008-11-15 @ 08:06:37
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Zara

Hej Svejs!

Klart vi ska träffas så hundarna får busa!! Någon dag i nästa vecka kanske?

Det var SÅ längesen!

Kram.

2008-11-15 @ 10:37:42
URL: http://cherryblossombaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0