Kallt !

Så kallt så fingrarna håller på att ramla av när man är ute.
Vet inte vart mina is skrapor till bilen tagit vägen Hade 2-3 st innan Men dom är spårlöst försvunna. O jag glömmer varenda gång ta på mej vantar när jag bara ska åka ner med bilen nånstans.
Kul är det då inte att stå & skrapa rutorna utan vantar och speciellt inte med ett gammalt CD fodral.
Min kära pappa brukar ju läsa min blogg, så nu vankas väl en utskällning, tror inte cd fodral är det bästa för rutorna kanske, men man tager vad man haver =)

Idag har Zara varit här med sina 3 vildningar.
Vi är chihuahua tokar båda två vilket syns när vi ses, 5 chihuahuor springandes runt fötterna =)
Dom älskar inte varann direkt, men vi tvåbenta får tillfälle att ses iaf, alltid trevligt !

   

Tack för idag Zara, vi får ses snart igen. Om ingenting annat så får det blir träning på Gerda =)

Här om kvällen när jag skulle ta ut Heily & hundarna på kvälls promenaden...När jag fått på Heily alla kläder och höll på att ta ut vagnen ur förrådet kommer Heily gående med Chilly i famnen.
Den lilla loppan har börjat ta honom så fort hon får chansen...helst vill hon bära omkring på honom och sen sätter hon sej ner med honom i ett hörn för att kela.
Yoda flyr fältet, men chilly finner sig Han älskar väl inte det men han säger inte ett ljud =)

   

Heily asgarvar och tycker det är jättekul, Chilly ser rätt obekväm ut....men han älskar sin lillasyster. Han tycker bra mycket mer om henne än vad Yoda gör.


Nu vankas en powerwalk i det svinkalla vädret !

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe så roligt det ser ut när heily bär på vovven. vår hund är för tung för att bäras så nova sätter sig på honom istället ;-) drar honom i svansen och tycker det är skitskoj när han inte vill;-) snäll hund har vi iaf som finner sig i det mesta!

2008-11-24 @ 21:44:51
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv! Så roligt att se lillstumpan som blivit en stor tjej!

Gerdahallen it is!!

Kram.

2008-11-24 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0