Man blir straffad.

Nu väntar jag på att syster yster ska få maginfluensa eftersom hon "hade" det häromdagen ;-)
Man ska ALDRIG ljuga om att man är sjuk för då blir man det sen.

När jag sommarjobbade för massa år sen så orkade jag verkligen inte gå dit en dag, ville hellre till stranden med kompisarna.
Så jag sjukade mej och sa att jag fått migrän, gissa vem som fick skippa stranden och låg hemma i migrän ett par timmar senare !
Likadant när jag sagt att jag haft influensan, då fick jag det veckan efter.


Har de senaste veckorna klagat på Fredrik massor för han gnäller som ett litet barn över tandvärk.
I fredes kväll fick jag ett smärre sammabrott (händer då & då:-D) att han minsann fick gå & fixa truten istället för att gnälla över det hela tiden.
För när man har ont så kan man verkligen inte göra NÅT , man måste vara otrevlig och ligga på soffan all vaken tid hemma. =)

Tjii fick jag...inatt sov jag & Heily hos Marita...vaknade mitt inatten av att min visdoms tand gör ont som FAN ! Har haft massa strul med den ena bara, fått inflammation och det gör ont som satan när den ska växa upp.
Den ser iaf ut att vara färdig växt men emellanåt gör den bara ont och man får borsta tänderna stup i kvarten och gurgla med munskölj...

Sååå summa kardemumma...man ska INTE klaga över att folk är pjåkiga för synden straffar en själv....


Nu känns den helt okej så jag hoppas det håller i sig.
Jag har aldrig haft hål i tänderna...så på det viset så måste man väl straffas med att visdomständerna gör ont som ett helvete...Annica vet exakt vad jag pratar om :-)

Nu ska jag vila en stund, Heily nannar och jag skulle kunna somna raklång över köksbordet om det så skulle vara.....


 If I were a boy med Beyoncè är en härliga låt  =)


Kommentarer
Postat av: fredrik

hahah ojdå gud bestraffa dej ganska snabbt juh :P hihihi

2008-11-16 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0