Min hund !



Han är underbart söt den filuren !
Han är så mammig så jag vet inte om det är gulligt eller nästan farligt.
Skulle jag försvunnit så hade han gått under !
Han har blivit sååå mycket bättre, nu kan han ligga nånstans fast jag inte är ens i samma rum.
Innan sprang han efter mig vart jag än gick.
Men idag gick jag upp på ovanvåningen och la mej för att vila bort huvudvärken jag haft hela dagen.
Hör hur Heily & Fredrik leker där nere och hundtassar.
Sen förstod jag ju att det bara var Chilly som var med på buset.
För Yoda låg UTANFÖR sovrums dörren som jag stängt.
Där är ingen matte eller liknande så han låg tryckt till dörren och väntar till matte vilat färdigt.

Gose hund !

Tur han är så förbaskat söt, det gör det lite lättare när hans försäkring kom på 2700:-
Väntar på Chillys som är lika rolig men den dröjer som tur är ett par månad till =)

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara ♥

Vad söt hans lilla nos är när den svarta färgen " flagnat av typ " hihi!!

2008-11-02 @ 22:10:53
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Anneli

Du har verkligen jättesöta hundar.

2008-11-03 @ 22:20:00
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0