Mys dag....




Har haft riktigt mysdag....
Murre var oxå med, men jag har fasen inga bilder på henne.
Men i övrigt var gamla H6 gänget samlat.
Becci kom vid 11 och Mirella vid 13...
Har kollat på Grey´s anatomy, dom har velat lära mej se de Vi hann med 4 avsnitt och jag blev imponerad...
Bra serie ;-)

Som åkte hem vid 22, så alltså har vi hunnit med massa mys, skratt och snack....
Att vi alltid kommer in på konstiga samtal, det vore nog intressant för många och höra våra åsikter om hur tillvida att ett glas vid och en joint kan vara samma sak för vissa människor =)
O att vissa människor födds utan känslor, att Thomas på skolan hjärntvättade sina offer, att man gråter när man är arg, att man skrattar när man är rädd.
När någon dör skrattar Becci...usch lät hemskt de där...Men vi kom iaf fram till att ibland vet man inte hur man ska reagera...då är det lätt att ta till ett skratt för att man inte vet hur man ska hanetar situationen =)

Har lagat mat, blev sjukt mätta...Becci bakade cheesecake som jag åt minst av...jag som längtat mest :P

Heily tyckte inte det var jättekul och sitta inne och ha serie maraton så vi fick passa på medans Fredrik var hemma och middags vilan.
Sen var det som vanligt full rulle på henne, spela teater för alla som vill se & höra =)

Sjukt bra dag i varje fall !

På fredag ska vi till Skurup, till Mirella, dricka bål och umgås.... =)

På lördag är det Stefans 25års fest, har inte bestämt riktigt ännu hur det blir, men vi kommer nog gå bort en stund för att gratta !!!
=)

Imorron kommer syster yster hit och ska rota igenom min garderob, eller jag skulle få pynta ut henne som hon uttryckte det.
Inför en 30års fest =)

Nu är kl över 23 och min kvällsliga bio har egentligen börjat.
Har fått galna sömn problem igen....kan inte somna om kvällarna Ligger vaken till minst 2-3 ibland 4 och bara vrider och vänder, funderar på de mest konstiga saker så jag ibland undrar om min hjärna verkligen är så kry i hatten som jag påstår
=)

Igår vart de Titanic, inte den med Leonardo Dicaprio och Kate Winslet utan Chaterina Zeta Jones (stavas det så?)
Jag tycker fasen den e bättre, men 3 timmar lång det känns det med.

Idag står det väl mellan Sex and the city IGEN, eller Dagboken...känner inte just nu för att gråta kudden genomblöt så de lutar väl ät SATC...
För Dagboken är så sorglig så jag gråter som ett barn varenda gång !!


Just det, jag & Becci pratade om konstiga saker man gråter till....Jag vann nog där.
För när man gråter till Barna i Bullerbyn när Lisa springer in till Lasse & Bosse på morgonen och bara
-LASSE DET SNÖAR, BOSSE DET SNÖAR !!!
Då kände väl Becci lite att hon låg i lä....
Jag vet inte, men jag fann det sorgligt just då...
Likadant gången jag såg Ronja Rövardotter när Ronja rymt och Mattis sitter och gråter När hon kommer ner där för slänten så skriker han JAG HAR MITT BARN !
Ja, jag vet inte....jag & min hjärna !
Kan tilläggas att jag så gott som aldrig gråter, har aldrig varit en bölgroda och kommer nog garanterat inte bli de.
Men åt barnfilmer då jädrans !


Nu är det natt bio..

God natt !


Kommentarer
Postat av: Izza ♥

Nej det är nog inte bara du o din hjärna! Jag stor tjuter oxå till just den delen av ronja rövardotter :/ snyft..! o lejonkungen när simba letar efter sin pappa :( haha usch ja, tragiskt..

2008-11-05 @ 17:30:51
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: crazyangel

själv avskyr ja vintern ;P

2008-11-05 @ 20:01:31
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0