SNÖ =)

  



 

Kl 19 hade det blivit ett riktigt tjockt snö täcke så vi klädde på oss och gick ut och åkte pulka !
Annica & Moa gjorde så klart oss sällskap & Jonna !
Kunde inte åka i backarna för det var inget bra glid i snön...Men vi busade en timme ute iaf !
ÄNTLIGEN.
Jag älskar snö, vinter & jul =)
Nästa vecka ska man sätta upp ljusstakar, något jag sett fram emot sen jag tog ner dom sist !

Kom in & kollade på Idol...
Robin Bengtsson, jag är in lööv....Killen är ung som en snorvalp men my good vad tjusig han är. Söt som jag vet inte vad och sjunger som en gud.
Kan bero på att jag tycker Fields of gold är typ en av världs historiens bästa låtar.
Men han är söt som fasen.
Så Becci: Packa väskorna vi åker till Svenljunga !



Se så söt han är, man får ju hål i tänderna !


Veckan har inte innehållt allt för intressanta grejer.
I onsdags hade jag tid på Vårdcentralen i Furulund för att ta blodprover och blodtryck pch grejer.
Har haft huvudvärk i stort sätt varje dag nu den senaste månaden och obeskrivligt trött.
Svimmade förra veckan helt plötsligt på morgonen när jag var ensam med Heily.
Skulle göra välling till henne, mådde skitdåligt så jag satte mig på en stol i köket och vaknar upp på vardags rums golvet. Har ingen aning hur jag hamnade där eller vad som hände !
Lite läskigt.
Tog inte det på så stort allvar men på vårdcentralen blev dett himla väsen.
Fick absolut inte köra bil eller vara ensam med Heily.
Fick remiss till akuten för hjärnröntgen dagen efter :-S
Kände mej inte direkt orolig, mer lättad att man äntligen kommit till en läkare som tar en på allvar.
Jag som aldrig svimmat förr lixsom.

Så jag var på akuten i 4timmar i torsdags.
Slapp röntgen men fick göra en del tester för att utesluta neorlogiska (stavning?) skador.
Plus EKG allting såg bra ut.
Så hjärna och hjärta mår prima.
Jag själv ska nog lära mig att slappna av, eller åtminstone inte bolla upp allt på hög utan ta itu med saker & ting mer...
=)

Känns skönt iaf att känna sig frisk, nog för tröttheten sitter i så jag kan sova stående dygnet runt, men det är väl årstid & mörker I guess !

Efteråt åkte jag Marita & Heily till malmö, träffade sandra och lunchade.

I onsdag var förresten jag med Heily på teddy på morgone.
Alla prover var kalas så ingen diabetes på gång på min tös än sålänge. Skönt !
När jag ändå var i Malmö skulle jag inom 3 butiken och lämna in min mobil på lagning, försökte väl charma mig lite hos den manliga säljaren som by the way var ganska söt, men din i torsdags vann nog syster =)
Ja hur som, det jag ville komma till var iaf att ibland har man tur med eller utan charm.
Han erbjöd mig den nyaste walkman telefon som kom ut för 3-4veckor sedan.
TACK & bock sa jag & begav mig hemåt med en sprillans ny telefon.
Skööönt att slippa prata i headset nu som jag gjort de senaste månaderna pga Heily slickat på min mobil så där är nog massa bebis slem & snor skulle jag tro !

Idag körde jag lillasyster till sin praktik imorse....åkte direkt till Centersyd & Systemet...massa cider ligger på kylning i min kyl nu och jag är grymt sugen att provsmaka någon.
Men jag håller mig till imorron.
Utgång i helsingborg, varit besätmt länge.
Tyvärr har många backat ut i sista stund.
Men jag Mirella & Susanne är inte dom som är dom.
Utgång it is.
Ska träffa Eric & hans kompisar i Helsingborg...så det kommer säkert bli alla tiders !

Nu är snart Idol utröstningen sen ska jag hoppa i säng.
Är galet trött ikväll...hinner nog se ett avsnitt av Grey´s innan jag somnar skulle jag tro ;-)

Hej svejs
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0