Utgång.

Blev Helsingborg igår kväll....trevligt som tusan !
Jag var hela dagen på ICKE fest humör...kände mej seg och orkeslös...
Sen fick jag titt som tätt sms av Mirella som verkade vara på G som tusan så jag kände lite press på mej där.
När susanne kom var ho ungefär på samma humör som mej !
Men vi satt i mitt kök och drack lite alkohol och lyssnade på radio och trance musik...
Värsta party stämningen :P =()

Tog tåget till Helsingborg vid 12 och mötte Eric & hans två kompisar där uppe sen.
Blev Tivoli.
Var TOK längesen jag var där och jag måste säga att det var bättre förr...
Men med rätt folk blev det en lyckad kväll iaf...
Blev som vanligt, roliga samtal, flummiga skratt, tramsiga videoklipp...
O idag infann Ågren sej som Marcus brukar säga =()

Kvällens skratt var susanne som stod för det, det är nåt med den damen och Michael Jackson...
Som på Starshine en gång för miljoner år sedan kom susanne gående ensam mot oss.
Dom börjar spela en Michael låt och hon bara åhhh Michael Jackson, tar sej mellan benen och skriker aaooo och gör ett skutt framåt som han gör.
Sen vänder hon riktning och går mot några andra.
Vi som såg henne stod kvar och gapade innan asgarvet utbröt.
Hon såg sjukt kul ut !

Igår letade vi toalett på Knutpunkten, Just do it (om den heter så?) spelade dom och susanne nynnade på bra.
Jag & susanne åkte upp i rulltrappan, Mirella ville gå och fråga någon var toaletten var eftersom alla var stängda. Susanne tar värsta klivet i trappan och åker förbi mej och bara Mirreeelllaaa kom nu....Just do it....
Jag väntade bara på handen.....låter antagligen inte roligt nu men det såg hysteriskt kul ut och jag skrattade så jag grät !!!

Har sovit lääänge idag....sjukt lat....men ingen ångest alls som jag annars brukar ha dagen efter för man är så förbannat lat & seg !

Ska strax åka till Harrie, mamma & pappa skulle göra taco...känns som den perfekta bakis maten idag faktiskt !

Var verkligen hur kul som helst att träffa Eric igår oxå måste jag säga....Har inte setts sen innan jag blev gravid.

Nopp nu är Heily arg som ett bi för jag sitter här =)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0